لیزر موهای زائد در کرج

لیزر موهای زائد در کرج از راه های پرطرفدار در شهر کرج بوده که امروزه بر تعداد متقاضیان این روش بیش از پیش اضافه شده است. در ادامه به لیزر کردن موهای زائد پرداخته ایم. موهای زائد در قسمت های گوناگونی رشد کرده و از جمله مشکلاتی زنان و مردان است. ( از گذشته تا به حال )

در گذشته چه در شهر کرج و چه در سایر شهرها روش های قدیمی چون اپیلاسیون، کرم موبر و غیره مورد استفاده بوده اما امروز یکی از بهترین و مطمئن ترین روش های برطرف سازی موهای زائد بدن لیزر است. لیزر کردن موهای زائد در کرج مانند سایر شهرها به عنوان یک روش مناسب برای برطرف کردن موهای زائد بدن شناخته شده است و در نتیجه هر روز بر تعداد مراکز لیزر و متقاضیان لیزر کردن اضافه خواهد شد چرا که لیزر کردن یک روش مناسب و ایمن است.

در مراکز لیزر شهرکرج فرد با مراجعه چند جلسه ای ( حداقل 2 و حداکثر 6 جلسه ) موهای زائدش برطرف شده و بعد از گذشت چند ماه هیچ اثری از موهای زائد را نخواهد دید یا حداقل رویش موهای زائدی که قبلا لیزر شده است نازکتر و کمتر از گذشته خواهد بود. با رشد دوباره موهای زائد لیزر شده فرد باید مجددا برای لیزر کردن موهای زائد خود به مرکز مراجعه کند.

علت استقبال از روش لیزر برای رفع موهای زائد بدن عوارض کمتر، دائمی بودن، کمتر شدن احساس درد و آسان بودن روش است. هر چند که اخیرا لیزر موهای زائد در کرج مورد سوء استفاده قرار گرفته و ممکن است شما با قیمت های ارزان تری روبرو شوید که نتیجه مناسبی را نداشته باشد پس فریب  تبلیغات در مورد قیمت ارزان لیزر را نخورید. اگر لیزر کردن موهای زائد به خوبی انجام شود بعد از چند جلسه موهای زائد کم و نازک شده و در نهایت از بین خواهد رفت. ( برای تمامی پوست و موها )

چگونگی عملکرد لیزر در کرج

همه دستگاه های لیزر معمولا یک عملکرد مشترک را دارند اما منظور از عملکرد لیزر در کرج چگونگی کارکرد دستگاه های لیزر مورد استفاده در شهر کرج است. لیزر به وسیله نور به بافت پوست وارد شده و با گرما دادن به درون فولیکول مو ( به وسیله پیگمنت های داخل مو ) پیازچه مو را از بین خواهد برد.

لیزر کردن موهای زائد یک روش دائمی بوده زیرا از رویش مو جلوگیری خواهد کرد ( بدون صدمه زدن به پوست ) برای از بین بردن موهای زائد بسیاری از مراکز زیبایی کرج از لیزر استفاده خواهد شد که قابل استفاده برای همه اشخاص با انواع پوست و موها است. در گذشته لیزر کردن موهای زائد فقط مناسب برای افراد روشن پوست بوده که امروزه برای تمامی پوست ها قابل استفاده است.

هر چقدر مو تیره تر باشد، لیزر بهتر می سوزاند. در واقع لیزر موهای رنگ تیره را بهتر تشخیص داده و زودتر می سوزاند و با آسیب رساندن فولیکول مو آن ها را از بین می برد. همانطور که می دانید، رشد موها به صورت دوره ای می باشد و در  زمان مشخص در دوره استراحت قرار می‌گیرند. بنابراین زمانی لیزر بر روی موها تاثیر گذار است که موهای بدن در فاز رشد قرار گرفته باشند و تاثیری بر روی موهایی که در حال استراحت هستند، نخواهد گذاشت. به خاطر همین است که برای حذف موهای زائد نیاز است، چندین جلسه درمان لیزر را انجام داد و در هر جلسه تعداد فولیکول هایی که فعال هستند از بین می روند و بعد از اتمام چندین جلسه مشاهده می شود، تمام فولیکول های مو به طور کلی سوخته اند.

قبل از مراجعه برای لیزر خوب است نکات زیر را بدانید:

  • قبل از مراجعه، ناحیه مورد نظر را با تیغ بتراشید.
  • اگر در هنگام لیزر احساس ناراحتی کردید، حتما اطلاع دهید تا تنظیمات دستگاه متناسب با شرایط شما انجام شود.
  • در روزهای اولیه بعد از لیزر، از رفتن به استخر یا سونا پرهیز کنید.
  • از برخورد مستقیم نور آفتاب با پوست خود بپرهیزید و حتما قبل از بیرون رفتن از ضد آفتاب استفاده نمایید.
  • در هنگام لیزر از محافظ چشمی که به شما داده می شود، حتماً استفاده کنید.
  • برای کاهش درد لیزر می توانید از ژلی که در اختیار شما قرار داده می شود، استفاده کنید.
  • لیزر بر روی موهای سفید و یا روشن بی اثر است. بهتر است برای از بین بردن موهای روشن از روش دیگری استفاده کنید.

چگونگی عملکرد لیزر در کرج

کلینیک زیبایی آوینا در کرج

گفتیم که لیزر در سال های اخیر طرفداران زیادی را پیدا کرده است و لیزر کردن موهای زائد  مناسب برای افراد ( زنان و مردان بالای رنج سنی 17 سال ) است. اگر شما هم از اصلاح موهای زائد بدن خود خسته شده اید و دنبال شیوه ای دائم برای نابودی موهای زائد بدن خود هستید لیزر را امتحان کنید.

کلینیک زیبایی آوینا در کرج از کلینیک ها و مراکز منااسب لیزر است که با استفاده از دستگاه های نوین لیزر توانسته خدمات ارزنده ای را به متقاضیان خود داشته باشد. همچنین علاوه بر دارا بودن مدرن ترین دستگاه های لیزر، مرکز بهترین پزشکان و متخصصان را در زمینه لیزر دارد و سعی داسته که خدمان لیزر ( و سایر خدمات پوست و مو ) را به نحو احسن ارائه دهد.

دستگاه های لیزر کلینیک آوینا در کرج جزء جدیدترین تکنولوژی لیزر هستند که به آسانی و بدون درد بهترین عملکرد را دارند. مرکز با بی حس کردن محلی که قرار است لیزر شود درد را به کمترین حد رسانده و به همین دلیل از میان مراکز لیزر در کرج دارای مراجعه کنندگان بیشتری است زیرا دستگاه های لیزر در کلینیک آوینای کرج با سرعت زیادتر و زمان کمتری به نسبت سایر مراکز لیزر کردن موهای زائد را انجام می دهد. برای مشاوره و اخذ نوبت از کلینیک آوینای کرج بهتر است با شماره تلفن های مرکز ( که در سایت قرار داده شده ) تماس بگیرید.

یک لیزر خوب چه مشخصاتی را دارد؟

در مورد لیزر کردن موهای زائد و مراکز لیزر در کرج با شما سخن گفتیم اما لیزر خوب چه لیزی است و چگونه تشخیص دهید که به مرکزی که در شهر کرج برای لیزر کردن مراجعه کرده اید یک مرکز مناسب است که از دستگاه های خوب برای لیزر کردن استفاده خواهد کرد؟ پس لازم است با مشخصات یک لیزر مناسب آشنایی داشته باشید. اگر شما برای قسمت کوچکی از بدن یا حتی کل بدن خود به یک مرکز رفته اید باید هزینه اش را بپردازید. صرف نظر از میزان هزینه لیزر باید نتیجه کار را نیز در نظر داشته باشید.

مراجعه به یک مرکز نامعتبر که از دستگاه های لیزر نامناسب استفاده کرده به جزء هزینه نتیجه کار نامناسبی را خواهد داشت پس باید نوع دستگاه و عملکرد دستگاه را هم در نظر بگیرید. یک دستگاه لیزر مناسب در کرج دستگاهی خواهد بود که در کمترین تعداد جلسات مراجعه بهترین عملکرد را داشته باشد، درد به همراه نداشته باشد و موهای زائد و زیرپوستی را به خوبی از بین ببرد.

اگر چه امکان نام بردن نام یک دستگاه لیزر در مقاله وجود ندارد اما بهتر است کمی در زمینه مدل و کشور سازنده لیزر اطلاعات کسب نماید. اگر چنانچه زمان کسب اطلاعات در زمینه نوع و کمپانی سازنده لیزر را ندارید پس به مرکزی مناسب مراجعه کنید و بخواهید که لیزر روی پوست تان امتحان شود. در بسیاری از مراکز امکان تست به صورت رایگان وجود دارد تا مراجعه کنندگان بتوانند در صورت رضایت جلسات لیزر کردن را شروع نمایند و از مرکز مطمئن شوند که هزینه ای پرداخته شده را هدر نداده باشند و نتیجه مطلوبی را بگیرند.

از بین بردن موهای زائد با لیزر

آیا تا به حال از خود پرسیده اید چرا بسیاری از مردم لیزر کردن را برای رفع موهای زائد انتخاب خواهند کرد؟ در ابتدای مطلب اشاره ای کوتاه به علت استقبال مردم از لیزر کردیم اما به طور کلی علت انتخاب لیزر برای برطرف سازی موهای زائد را باید در موارد زیر جستجو گرد. ( یا به عبارتی کاربردی شدن لیزر در شهر کرج مربوط به موارد زیر است. )

  • عوارض نداشتن

معمولا بسیاری از دستگاه های لیزر بدون عوارض بوده و به ویژه در کرج چون دستگاه های لیزر ویژه لیزر مورد استفاده است به همین دلیل عوارضی در استفاده از لیزر برایی زدودن موهای زائد بدن وجود ندارد.

  • درد نداشتن

اگر لیزر کردن موهای زائد به وسیله دستگاه های خوب انجام شود ( دستگاه های پیشرفته مجهز به خنک کننده ) فرد هیچ دردی را احساس نخواهد کرد و موهای زائد بدن دیگر هرگز رشد نخواهند کرد.

  • اثر سریع

بهترین دستگاه های لیزر مورد استفاده در مراکز زیبایی کرج ساخت کشورهای پیشرفته بوده و در کوتاه ترین زمان ( کمترین مراجعه ) درمان را در کمترین زمان دارند.

  • کاهش و عدم رشد موهای زائد

موهای زائد به مرور بر اثر لیزر شدن کمتر شده و حتی در بیشتر مواقع رشد موهای زائد متوقف خواهد شد.

  • بستری نشدن

برای لیزر کردن موهای زائد نیازی به بستری شدن نیست و به صورت سرپایی امکان پذیر است.

  • سلامتی پوست

به هیچ وجه پوست در لیزر کردن موهای زائد آسیب نخواهد دید.

  • سرعت درمان

در زمان سریعی موهای زائد قسمت های زیادی از بدن زدوده خواهد شد. سرعت و زمان لیزر کردن موهای زائد با توجه به قسمت های مختلف بدن متفاوت است و ممکن است چند دقیقه یا حتی چند ساعت زمان لازم داشته باشد.

  • صدمه ندیدن

در لیزر کردن به ندرت تغییر رنگ پوست و جراحت اتفاق خواهد افتاد.

  • قابل تنظیم

پزشک قادر است دستگاه را طوری تنظیم کند که موهای قسمت های حساس بدن هم از بین برود با کمترین عوارض ( به ویزه در قسمت زیربغل )

  • نتیجه گیری سریع

شما نتیجه کار را بعد از انجام شدن لیزر خواهید دید ( به همین راحتی ) به هر حال لیزر کردن موهای زائد بدن جزء روش های رایج در زیبایی است که در همه دنیا انجام گرفته است و بعد از برطرف سازی چروک های پوست جزء جراحی های پرطرفدار است.

عوارض لیزر موهای زائد

همه چیز در مورد لیزر کردن موهای زائد

افراد زیادی کنجکاو هستند که در زمینه لیزر موهای زائد بدن و صورت بیشتر بدانند که در ادمه به طور مفصل در مورد لیزر کردن موهای زائد خواهیم گفت. لیزر یک روش رایج برای رفع موهای زائد است هرچند که رشد دوباره و از بین نرفتن موهای زائد بعد از لیزر کردن در برخی موارد زیاد است و در هر صورت رشد دوباره موهای زائد با لیزر 20 تا 30 درصد است. ( حتی در بهترین حالت ) به هر حال لیزر کردن هم دارای محدودیت های خاص خود است به همین دلیل به شما توصیه های را در زمینه لیزر موهای زائد خواهیم گفت.

  • نوع موهای زائد

معمولا موهای زائد به صورت هورمونی و غیرهورمونی در بدن می روید. در صورتی که موهای زائد بدن فرد علت هورمونی داشته باشد باید مورد معاینه پزشک متخصص قرار بگیرد و بعد از درمان شدن اقدام به لیزر موهای زائد هورمونی خود کند. رویش موهای زائد هورمونی اغلب در زنان به دلیل اختلالات هورمونی ایجاد شده و در قسمت های که مو به طور طبیعی نباید رشد کند، رشد خواهد کرد.

موهای زائد هورمونی به صورت ضخیم و به رنگ تیره هستند پس باید فرد به فکر درمان باشد. در صورتی که فرد برای درمان موهای زائد خود اقدام به لیزر کردن کند هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

  • رنگ پوست

توصیه دیگری که لازم است در مورد لیزر کردن موهای زائد بدانید مربوط به رنگ پوست است. اگر فرد دارای پوست تیره تری باشد امکان نتیجه گرفتن از لیزر کم است پس توصیه ما به شما خودداری از لیزر کردن در صورت داشتن پوستی بسیار تیره یا برنزه است.

  • بیماریلیزر

افراد دارای بیماری های چون لوپوس نباید اصلا اقدام به لیزر کردن مو کنند زیرا نور لیزر بیماری فرد را تشدید خواهد کرد. همچنین افراد دارای بیماری پورفیری نیز نباید لیزر کنند. به جزء دو مورد گفته شده در صورتی که فرد در قلب خود دارای باتری است باید قبل از لیزر کردن موهای زائد با پزشک خود در میان بگذارد.

  • داروهای خاص

اگر فرد در حال مصرف داروی بوده که باعث حساس شدن پوست وی نسبت به نور است نباید لیزر کند یا از قبل به پزشک خود بگوید. از جمله داروهای مصرفی باید به ضدالتهاب غیرکورتونی، دیابت، کینین، کوتریموکسازول، کنتیدین، تتراسایلکین، پیروکسیکام، سولفونیل ها، سولفونامید ها ، آمیودارون، داروهای ضدبارداری و بالاخره ایزوترتینوئین اشاره کرد.

  • زنان باردار و شیرده

هر چند که تماس با هرگونه اشعه برای زنان باردار ممنوع است اما لیزر کردن موهای زائد برای زنان هیچ گونه ضرری ندارد و کاملا امن است.

  • قیمت لیزر

در مورد قیمت لیزر توصیه ما به شما عدم انتخاب مکانی ارزان قیمت برای لیزر کردن موهای زائد است چرا که هر مرکز دارای یک دستگاه خاص برای لیزر کردن است و چنانچه دو مرکز دارای دستگاه یکسانی باشند اما یکی ارزان تر بود باید به خدمات دهی مناسب مرکز ارزان قیمت شک کنید. امروزه حتی در آرایشگاه ها نیز لیزر موهای زائد انجام خواهد شد و چون هدف مراکز ( چون آرایشگاه ) کسب سود بوده ممکن است سلامتی فرد را به خطر بیندازد.

بیشتر مراکز گفته شده برای کسب سود بیشتر با قیمت ارزان تر فرد را به تعداد مراحل بیشتری به مرکز کشانده زیرا میزان انرژی لیزر کم است و مقدار کمی از موهای زائد در هر جلسه از بین خواهند برد و در نهایت شما از نظر مالی و حتی زمانی متضرر شده اید.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی ممنوع است؟

لیزر موهای زائد برای برخی از افراد به هیچ عنوان توصیه نمی شود. چرا که ممکن است سلامتی فرد متقاضی را به خطر انداخته و یا نتیجه نهایی، مطلوب نباشد. به همین خاطر لازم است افرادی که شرایط زیر را دارند، به هیچ عنوان این عمل را انجام ندهند. در لیست زیر موارد منع لیزر موهای زائد آورده شده است:

  • افراد زیر 17 سال
  • افراد مبتلا به بیماری های عفونی
  • سرطان لوزه یا تیروئید
  • سوختگی ناشی از آفتاب
  • ابتلا به دیابت پیشرفته
  • مصرف راکوتان
  • وجود بیماری های پوستی مادرزادی و مشکلات قلبی و عروقی

افراد مراجعه کننده در کرج برای لیزر

همان طور که گفتیم لیزردرمانی مناسب افراد دارای پوست های روشن است. ( پس چنانچه در شهر کرج هستید و به تازگی برنزه کرده اید از اقدام به لیزر موهای زائد خود خودداری کنید یا اگر قصد برنزه کردن را دارید ابتدا لیزر کنید و سپس برنزه کنید. ) نباید گفت که همه ی مراجعه کنندگان لیزر افرادی با پوست روشن هستند زیرا لیزردرمانی حتی در افراد با پوست های تیره هم پاسخگو است اما در تعداد جلسات بیشتر.

باید بدانید که برخی موها در حالت عادی در ریشه خود دارای رنگدانه های چون زرد، سفید یا سرخ هستند و هرگز با لیزر ریشه کن نخواهند شد. همچنین برخی مراجعه کنندگان برای لیزر در شهر کرج کودکان هستند، بله کودکان. حتما برایتان سوال است که چرا کودکان؟

برخی کودکان نیز برای برطرف کردن پرمویی یا از بین بردن خال های مادرزادیی که دارای مو هستند توسط پدر و مادر به مراکز مراجعه خواهند کرد. توجه داشته باشید اگر کودک شما کمتر از 12 سال سن دارد نباید برای لیزر کردن اقدام کنید و باید تا 12 سالگی ( سن مجاز ) صبر کنید و سپس به مرکز برای درمان او مراجعه کنید.

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد

پزشکان و متخصصان پوست و مو، از دستگاه های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد بردن استفاده می کنند. معمولا هر یک از این دستگاه ها برای شرایط پوستی خاصی استفاده می شود. به همین خاطر لازم است پزشک مربوطه در زمینه شناخت انواع دستگاه ها و شرایط پوستی متفاوت، شناخت کافی داشته باشد. بدین ترتیب، از طریق تشخیص درست پزشک و استفاده از بهترین دستگاه، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را بگیرید. در این قسمت 4 مورد از دستگاه های لیزر موهای زائد آورده شده است:

  • دستگاه لیزر الکساندرایت: این دستگاه یکی از سریع ترین نمونه های موجود است. اما نباید از آن برای پوست های تیره استفاده شود؛ چرا که ممکن است باعث ایجاد لکه های پوستی شود.
  • دستگاه لیزر روبی: یکی از قدیمی ترین دستگاه هایی است که در این زمینه استفاده می شود. طول موج این دستگاه می تواند به مرور زمان باعث تیره تر شدن پوست شما شود. به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم نمونه های جدید تر را جایگزین آن کنید.
  • دستگاه لیزر دایود: این دستگاه نسبت به الکساندرایت، طول موج بیش تری تولید کرده و به عمق پوست نفوذ می کند. به همین خاطر می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، شاهد از بین رفتن کامل موهای زائد خود باشید.
  • دستگاه IPL: فرد متخصص با استفاده از این دستگاه، طول موج های مختلفی را به پوست رسانده و فولیکول مو را هدف قرار می دهد. استفاده از این دستگاه نیازمند مهارت و تخصص بالایی است.

ابهامات در مورد لیزردرمانی موهای زائد

ابهامات در مورد لیزردرمانی موهای زائد

  • کدام قسمت بدن

لیزر برای تمامی موهای زائد بدن قابل استفاده است. در میان مردم، زنان بیشتر از لیزر برای موهای بدن و پایین تنه و مردان بیشتر در قسمت سینه و پاها استفاده خواهند کرد.

  • چه فوایدی

هر چند که روش های مختلفی برای رفع موهای زائد بدن وجود دارد. ( روش های چون اصلاح کردن، موم، کرم های موبر و غیره )

در مورد لیزر باید گفت که اگر با دیگر روش ها مقایسه شود متوجه خواهید شد که بهترین روش برای حذف موهای زائد بوده زیرا با لیزر کردن مو، رشد مو کاهش و یا حتی دیگر رشدی نخواهد داشت به علاوه لیزر کردن نیز یک روش خیلی سریع و البته موثر برای درمان پرمویی و رفع موهای زائد است که برای تمامی بدن کاربرد دارد.

  • چه احساسی

لیزر کردن احساسی چون بند انداختن را در فرد ایجاد خواهد کرد اما اگر پوست فرد خیلی حساس باشد معمولا استفاده از بی حسی توسط پزشک بلامانع است.

  • چه مضرراتی

عوارض لیزر موهای زائد و مضررات لیزر زمانی وجود دارد که انجام لیزر در یک مرکز نامعتبر و توسط فردی به جزء پزشک متخصص انجام شود. مضررات لیزر همان عوارض جسمی و هزینه بیهوده ای است که فرد پرداخت کرده است. ( اگر فرد به نتیجه مطلوب نرسد. )

مهم ترین نکات مراقبتی پس از لیزر موهای زائد

پس از پیدا کردن بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج، لازم است بعد از هر جلسه نکات خاصی را رعایت کنید. رعایت این نکات به شما کمک می کند که شاهد بهترین نتیجه باشید. همچنین رعایت این نکات به سلامت عمومی پوست شما کمک شایانی می کند. در این قسمت مهم ترین نکات مراقبتی بعد از جلسات لیزر آورده شده است:

  • کرم های ضدآفتاب را به هیچ عنوان فراموش نکنید.
  • بلافاصله پس از جلسه از کرم، یخ یا هر چیز دیگری که باعث سرد شدن و بی حسی پوست می شود، استفاده کنید؛ این کار باعث می شود که درد حاصل از آن، به کم ترین مقدار ممکن برسد.
  • برای بهبودی سریع تر می توانید از ژل آلوئه ورا استفاده کنید.
  • در فواصل بین لیزر از تیغ برای رفع مابقی موهای زائد خود استفاده نمایید.
  • در بین دوره های لیزر، از دستگاه سولاریوم یا سایر دستگاه های لیزر، به هیچ عنوان استفاده نکنید.

 آیا انجام لیزر در یک جلسه دروغ است ؟

بسیاری از کلینیک ها برای تبلیغ کار خود، مدعی هستند که لیزر کل بدن را در یک جلسه انجام می دهند. اما چنین کاری غیر قابل باور است. در صورتی که کلینیک به شما چنین پیشنهادی داد هیچگاه حاضر به انجام آن نشوید.  به طور کلی هر جلسه تنها تعدادی از فولیکول های مورد هدف قرار می‌گیرند که برای از بین بردن بقیه موها نیاز از جلسات بعدی را انجام داد همچنین پوست بدن تا مقدار محدودی می تواند اشعه لیزر را تحمل کند بنابراین برای پیشگیری از آسیب های پوستی بهتر است لیزر در جلسات متعدد با فاصله زمانی مشخص انجام شود.

چرا گاهی اوقات لیزر باعث سوختگی پوست می شود؟

زمانی انجام لیزر باعث سوختگی پوست می شود که  دستگاه لیزر به درستی انتخاب نشده باشد.  بنابراین برای این که در کنار حذف موهای زائد دچار آسیب ‌دیدگی و عوارض نشوید بهتر است به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید تا تمام مراحل حذف موهای زائد بر روی اصول انجام و دستگاه لیزر متناسب با شرایط شما انتخاب شود.

برای تاثیر بیشتر لیزر بر روی موهای زائد چه کار باید کرد؟

همان طور که گفتیم، برای حذف همیشگی موهای زائد باید لیزر انجام داد. اما زمانی لیزر تاثیر بیشتری بر روی این قضیه می گذارد که دستگاه مناسبی انتخاب شده باشد و شما نیز شرایط لازم را داشته باشید. بررسی این موارد در جلسه اول توسط دکتر انجام می شود تا با توجه به پوست شما و همچنین تعداد جلساتی که برای حذف موها نیاز دارید، مناسب ترین دستگاه انتخاب شود.

برای تاثیر بیشتر لیزر بر روی موهای زائد چه کار باید کرد؟

آیا موهای از بین رفته دوباره رشد خواهند کرد؟

این سوال برای بیشتر مراجعه کنندگانی که می خواهند لیزر انجام بدم پیش می آید. برای جواب این سوال باید بگوییم، حدود ۶۰ الی ۹۰ درصد موهای از بین رفته دیگر رشد نخواهند کرد اما ممکن است بر اثر عوامل خاص دوباره با رویش موهای از بین رفته روبه رو شوید.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود موهای لیزر شده دوباره رشد کنند، تغییرات هورمونی است. تغییرات هورمونی بر اثر عواملی مختلفی مانند یائسگی، مصرف برخی از داروها و وجود بسیاری از بیماری ها اتفاق می‌افتد. برای مثال، وجود سندروم تخمدان پلی کیستیک یا مصرف مکمل های هورمونی در بین آقایان می‌تواند باعث رشد دوباره مو های حذف شده شود.

کلام آخر 

در مورد نتیجه گیری کلی از لیزر کردن موهای زائد در کرج باید گفت که بهترین راه نابودی موهای زائد بدن در کرج لیزر است. ما به شما در کرج برای لیزر موهای زائد کلینیک آوینای شهر کرج را پیشنهاد کردیم زیرا کلینیک آوینای کرج با قیمتی مناسب و کیفیت بالا لیزردرمانی را انجام خواهد داد.

امتیاز دهید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان (کلیک کنید)