لیپوماتیک در کرج

لیپوماتیک یک روش جراحی برای لاغر کردن است که امروزه لیپوماتیک در کرج در بسیاری از کلینیک ها انجام داده خواهد شد و نیازی به بیهوش کردن فرد ندارد.

انجام عمل لیپوماتیک در کرج

لیپوماتیک در کرج یک روش مورد استفاده برای لاغری است. منظور از لیپوماتیک در کرج تخلیه چربی ها در نواحی مختلف ( که در زیر پوست هستند ) به وسیله ساکشن در شهر کرج است. دستگاه لیپوماتیک نوعی ساکشن جدید و پیشرفته است و با لیپوساکشن فرق دارد به طوری که در اندازه کار و عمل انجام گرفته مشخص است. همچنین نتایج انجام لیپوماتیک در کرج در زمان جراحی برای پزشک و بیمار مشخص است.

موارد انجام لیپوماتیک در کرج شامل قسمت های مختلفی از بدن است. در کرج جراح بعد از بررسی فرد موافقت خود را به منظور انجام لیپوماتیک اعلام خواهد کرد بدین منظور که جراح همه ی جوانب را سنجیده و بعد در صورت داشتن شرایط تاریخ عمل را به شما خواهد گفت. لیپوماتیک در کرج به علت انجام جلسات مشاوره قبل از عمل در بسیاری از موارد موفقیت آمیز بوده است. در جلسات مشاوره بیمار خواهد گفت که علت اقدام وی به انجام لیپوماتیک چیست. همچنین برای انجام لیپوماتیک در کرج افراد به صورت زیر دسته بندی خواهند شد.

  • وزن مناسب
  • دارای اضافه وزن
  • چاق
  • خیلی چاق ( و البته چاق خطرناک )

بعد از قرار گرفتن افراد در دسته مربوطه لیپوماتیک انجام خواهد شد. دانستن وزن افراد برای انجام لیپوماتیک در کرج طبق عامل  BMI است. منظور از  BMIمیزان چربی هر فرد بر اساس توده چربی و وزن فرد است. در صورتی که عدد میان 18_24 باشد وزن شما مناسب است ولی اگر بیشتر باشد شما اضافه وزن دارید و چاق هستید.

انجام عمل لیپوماتیک در کرج

روش انجام جراحی با دستگاه لیپوماتیک

لیپوماتیک از دستگاه های تأیید شده  FDAاست که انجام لیپوساکشن را البته به صورت ایمنی تر و وسیع تر با دقت بیشتری انجام خواهد داد. لاغر شدن با دستگاه لیپوماتیک بدین صورت است که چربی بدن با ماسوره در حین حرکات ارتعاشی تجزیه شده و بعد چربی آرام جدا خواهد شد و فرد به وسیله دستگاه لاغر شده و کاهش وزن پیدا خواهد کرد.

امروزه لیپوماتیک برای لاغری بسیار مورد استفاده است چون روشی تأثیرگذار، دقیق، امن، قابل استفاده برای همه ی قسمت های بدن و جایگزین مناسب سایر روش ها است. لیپوماتیک با ایجاد هوای فشرده به وسیله کمپرسور و انتقال هوا به کانولا حرکات گردشی را ایجاد کرده که به صورت سه بعدی بوده و باعث سوزاندن چربی ها خواهد شد. روش گفته شده در زمان انجام لیپوماتیک توسط دکتر انجام خواهد شد.

کانولا با وارد شدن از طریق سوراخ های 3 میلیمتری به بافت چربی دسترسی پیدا خواهد کرد. حرکات گردشی چربی مورد نظر را امولسیفیه ( هضم کردن چربی ) کرده ( بدون آسیب رساندن به عروق، عضلات و اعصاب ) به همین دلیل صدمه کمتری به بافت ها وارد شده و درد، ورم و کبودی کمتر از سایر روش ها است. در اخر چربی امولسیفیه به وسیله دستگاه خارج یا کشیده خواهد شد. دستگاه لیپوماتیک با وارد کردن بی حسی به زیر پوست دیگر نیازی به استفاده از بی حسی را ندارد و حتی به دلیل نداشتن حرارت احتمال سوختگی نیز وجود ندارد.

اگر فردی قبلا لیپوساکشن کرده است چربی قسمت لیپوساکشن شده سفت و سخت است اما در دستگاه لیپوماتیک نرم و یکنواخت است و عمل عمل راحتی است. همچنین عمل لیپوماتیک مانند عمل های چون کاشت مو بسیار رایج و پرطرفدار است.

علت انتخاب روش لیپوماتیک در کرج

علت انتخاب و استقبال مردم از لیپوماتیک در کرج مربوط به گزینه های زیر است.

  • لیپوماتیک در کرج لایه های چربی را به صورت یکنواخت در خواهد آورد و دیگر هیچ اثری از چربی وجود ندارد. ( در سایر روش ها چربی به صورت گلوله درخواهد آمد. )
  • در روش لیپوماتیک بیمار فقط دو هفته باید از گن استفاده کند در حالی که روش های دیگر بیمار باید چند ماه از گن استفاده کند. همچنینی استفاده از گن به مدت 30 تا 40 روز بسیار نتیجه خوبی را دارد. ( پوست بهتر جمع خواهد شد )
  • لیپوماتیک در کرج صدمات کمتری را به پوست خواهد زد و فرد زودتر بهبود خواهد یافت.
  • در روش لیپوماتیک فرد کافیست برای کمتر شدن دردش از بی حسی موضعی استفاده کند یا حتی ممکن است در هنگام انجام عمل دردی نداشته باشد که نیاز به استفاده از بی حسی را داشته باشد.

در حالی که در روش های دیگر پیش آمده که حتی برای کم شدن درد بیمار از بی حسی موضعی استفاده کرده اند اما بیمار همچنان درد داشته که به ناچار مجبور به مصرف داروهای مسکن و خواب آور شده است. ( در بعضی موارد پیش آمده که در حین جراحی از بی هوشی نیز استفاده کرده اند. )

یکی از راه های جوانسازی صورت چیست ؟

یکی از راه های جوانسازی صورت انجام لیپوماتیک می باشد و تا حدود زیادی می تواند چاقی صورت را کاهش دهد. افرادی که از غبغب زیر گلو خود رنج می‌برند و حالت چهره آنها را افتاده نشان می دهد، عمل لیپوماتیک بهترین گزینه می باشد. این دسته از افراد دیگر نیازی ندارد با انجام رژیم و ورزش های مختلف برای از بین بردن چاقی صورت تلاش کنند.

روش لیپوماتیک در کنار حذف چربی های صورت لیفت پوست صورت را هم انجام می دهد که موجب جوانی و شادابی پوست می شود. اگر شما قصد دارید این عمل را انجام دهید خوب است بدانید، لیپوماتیک صورت در یک جلسه قابل انجام است و بعد از آن نیازی نیست دوره نقاهت بگذرانید. همچنین در کنار سایر روش های زیبایی این روش اثر ماندگاری دارد و می توانید با انجام آن صورت خود را برای همیشه لاغر نگهدارید و اثر لیفت این روش بسیار بالا می باشد.

عوارض بعد از انجام عمل لیپوماتیک در کرج

هر عمل جراحی که در نظر بگیرید عوارض موقت ( یا حتی در برخی دائم ) را با خود دارد. از عوارض بعد از انجام عمل لیپوماتیک در کرج باید به موارد زیر اشاره کرد.

  • ورم و ترشح بعد از عمل که در روش لیپوماتیک ناچیز است. ترشح در قسمت های لیپوماتیک شده 36 ساعت زمان خواهد برد که در سایر روش ها طولانی تر است.
  • احتمال انسداد چربی خیلی کم است.
  • لیپوماتیک در کرج بدون بستری کردن است.
  • خستگی عمل نسبت به روش های دیگر کم است.

در مورد مقایسه انجام لیپوماتیک در شهر کرج با سایر شهرها باید گفت که در شهرهای دیگر چربی به خوبی تخلیه نخواهد شد. در حالی که در کرج عمل با برش های کوچک بدئن نیاز به جا به جای ناف و افتاده شدن پوست است.

قیمت لیپوماتیک در کرج چقدر است؟

برای انجام هر جراحی و عمل زیبایی باید میزان هزینه اش را در نظر بگیرید. عمل لیپوماتیک نیز هزینه خود را دارد.

حواستان را جمع کنید که نباید هزینه کمتر را انتخاب کنید تا نتیجه بدی را بگیرید. پس هزینه کنید و روشی را انتخاب کنید که برای مدت طولانی چربی برنگردد یعنی نتیجه خوبی را در مدت زمان طولانی بگیرید با کمترین عوارض.

در مورد تبلیغ داروهای لاغری نیز باید گفت که اثری موقت دارند و عوارضی چون ( مشکلات پوستی، اختلالات در دستگاه گوارش )  را داشته باشد.

هزینه انجام لیپوماتیک در شهر کرج گران است زیرا در کلینیک خوب و توسط پزشک متخصص انجام خواهد شد اما روش طولانی مدت و موفقی است.

نکاتی در مورد عمل لیپوماتیک در شهر کرج

  • عوارض جراحی

شک نکنید که عوارض عمل لیپوماتیک در شهر کرج مربوط به مراکز غیرمجازاست، مراکزی که مجوزهای لازم را ندارند و باید عملی چون لیپوماتیک حتما در یک مرکز مجهز و معتبر انجام شود.

  • کاهش وزن

انجام لیپوماتیک فقط برای کمتر شدن وزن و لاغری نیست چرا که هدف از انجام لیپوماتیک تغییر سایز و نابودی چربی ها است. به همین دلیل نباید توقع داشته باشید که چربی بدن تان کم شود یا اضافه وزن تان از بین برود.

  • بیمار مناسب

پزشک باید بیمار مناسبی را برای انجام عمل لیپوماتیک تشخیص دهد. مثلا یکی از مواردی که باید در نظر گرفته شود سن و سال است و افرادی که بیش از 35 سال سن دارند برای انجام لیپوماتیک مناسب نیستند و باید از روش دیگری استفاده کنند.

علت انتخاب روش لیپوماتیک در کرج

  • سبک زندگی بیمار

فرد بعد از انجام جراحی باید شیوه زندگی کردن خود را عوض کند. حداقل 45 دقیقه ورزش کند و از مصرف غذاهای پرکالری خودداری کند که اگر رعایت نکند نتیجه خوبی را هم از انجام عمل نخواهد گرفت.

به طور کلی عوارض انجام عمل لیپوماتیک شامل

  • آسیب دیدن بیمار ( در زمان جراحی )
  • زیاد شدن مدت زمان عمل
  • صدمه دیدن ایمنی بدن بیمار
  • امکان انسداد و سکته
  • درد ( در حین درمان شدن )
  • خونریزی ( در حین درمان شدن )
  • زخم و جراحت
  • عفونت
  • به وجود آمدن چربی ها

بعد از انجام لیپوماتیک باید چکار کنیم؟

قبل و بعد از انجام لیپوماتیک باید مواردی را رعایت کنید تا به بهبودی سریعتر شما کمک کند.

  • معاینه شوید. قبل از عمل به نزد پزشک بروید و معاینه شوید اما در صورتی که بسیار چاق هستید از اقدام به انجام لیپوماتیک خودداری کنید. ( مگر پزشک پس از انجام معاینه انجام لیپوماتیک را برای شما مناسب ببیند. )
  • اگر متقاضی انجام روش لیپوماتیک هستید از دو روز قبل نباید آسپرین مصرف کنید زیرا آسپرین رقیق کننده خون است.
  • وزن شما ( که چگونه محاسبه کردن وزن قبلا توضیح داده شده است ) کنترل شده باشد.
  • از مصرف دخانیات و مواد الکلی از دو هفته قبل از انجام لیپوماتیک خودداری کنید.
  • در روز عمل حتما صبحانه بخورید. ( در صورت نخوردن صبحانه بدن آب کافی نخواهد داشت و خطرناک است. )
  • بعد از عمل به اندازه کافی از مایعات استفاده کنید.
  • در صورتی که دچار افتادگی پوست شده اید به مدت سه روز از نشستن خودداری کنید و سعی کنید استراحت داشته باشید. ( دراز بکشید )
  • یک روز بعد از عمل نباید قرص ویتامین E بخورید.
  • به مدت یک هفته بعد از لیپوماتیک از گن استفاده کنید.

لیپوماتیک در کرج چگونه انجام می شود؟

لیپوماتیک در کرج به وسیله دستگاه و حرکات دستگاه انجام خواهد شد بدین صورت که لرزش و حرارت کانولا باعث خروج چربی از بدن خواهد شد. روش لیپوماتیک یک روش امن بوده که امکان عفونت کردن بسیار کم است زیرا از بافت و عضله به خوبی محافظت خواهد شد. هدف از استفاده لیپوماتیک در کرج تغییر اندازه و حجم قسمت مورد نیاز بدن است. با وجود اینکه استفاده عمده دستگاه برای لاغری و کاهش وزن است اما در لیپوماتیک همه ی توده های چربی که جمع شده برداشته خواهد شد.

حرکات ارتعاشی دستگاه باعث سوزانده نشدن چربی و کشیده شدن چربی از بافت بدون صدمه زدن به چربی و بدن است. همچنین در کرج از لیپوماتیک برای کاهض اندازه شکم و اطراف شکم و فرم دهی باسن نیز استفاده خواهد شد. دستگاه لیپوماتیک دارای یک کمپرسور است که هوا را با فشار به لوله کانولا انتقال خواهد داد. لوله کانولا با حرکات ارتعاشی سریع لرزش های را به شکل سه بعدی در زیر پوست به وجود آورده تا چربی ها از بین بروند.

سوراخ مورد استفاده لوله کانولا سه میلیمتر بوده و به وسیله امواج باعث نابودی سلول های چربی می شود و چربی شل شده از بدن خارج و کشیده خواهد شد. در حقیقت دستگاه به شکل فیزیکی چربی را برداشته . به وسیله کانولا ( میله فلزی ) نابودی چربی ها اتفاق خواهد افتاد.

چطور می توانیم بهترین جراح لیپوماتیک در کرج را بشناسیم؟

بسیاری از ما نمی دانیم که چطور می توان یک پزشک متخصص و حرفه ای را در زمینه جراحی های زیبایی بشناسیم. در حقیقت بهترین جراح لیپوماتیک کسی است که تجربه و دانش زیادی در حوزه کار خود دارد. برای این کار لازم است صرفا هزینه ها و به صرفه بودن عمل جراحی را مدنظر قرار ندهیم. چرا که چنین عملی می تواند تبعات گران تری در پی داشته باشد. در این قسمت مهم ترین ویژگی های بهرترین جراح لیپوماتیک آورده شده است:

  • تحصیلات، دانش و تخصص بالایی دارد.
  • تجربه زیاد و رزومه قوی در رابطه با جراحی های زیبایی دارد.
  • از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه استفاده می کند.
  • بیش تر بیماران ایشان از نتیجه عمل خود رضایت دارند.
  • به نظرات و سلیقه بیماران توجه کرده و سلامتی آن ها را در اولویت قرار می دهد.
  • تیم مشاوره و دستیاران کاملا حرفه ای را در کنار خود قرار داده است.
  • از اخلاق حرفه ای و مهارت ارتباطی قدرتمندی برخوردار است.

تفاوت اساسی لیپوماتیک با روش لیپوساکشن

  • در لیپوماتیک پوست یکنواخت تر است ولی در لیپوساکشن چربی به صورت گوله گوله درخواهد آمد.
  • در لیپوماتیک آسیبی به پوست وارد نخواهد شد در حالی که در لیپوساکشن امکان آسیب رسیدن به پوست بسیار زیاد است.
  • در لیپوساکشن بیمار باید مدت زمان طولانی از گن استفاده کند زیرا پوستش شل شده در حالی که در لیپوماتیک مدت زمان استفاده از گن بسیار کم است.
  • ورم به وجود آمده در عمل از عوارض لیپوساکشن است که در لیپوماتیک وجود ندارد.

باید ها و نباید های بعد از لیپوماتیک

  • حتما بعد از انجام لیپوماتیک در کرج یا در هر جای کشور گن بزنید چون پوست شل شده تا پوست از حالت شل بودن درآید. (حداقل تا ماه )
  • خانم ها توجه داشته باشید که اگر لیپوماتیک را انجام داده اید احتمال نامنظم شدن پریودی وجود دارد و علتش ضربه و خونریزی در لیپوماتیک است.
  • وجود کبودی تا دو هفته در بدن فرد وجود دارد که اصلا جای نگرانی نیست.

انجام لیپوماتیک سینه در آقایان

لیپوماتیک سینه همان عمل ژنیکوماستی است که باعث بهتر شدن ظاهر سینه است. . در عمل ژنیکوماستی بافت های سینه به صورت مطلوب درآورده خواهد شد. اولین گام در عمل ژنیکوماستی برداشت چربی از سینه است. اگر نیاز به برداشتن پوست اضافه باشد سینه بالا خواهد رفت و یا نوک سینه کوچک خواهد شد. عمل لیپوماتیک سینه مخصوص آقایانی است که سینه هایشان انباشته شده است.

حذف چربی های جمع شدن پشت کمر به وسیله لیپوماتیک

بسیاری از افراد چاق از چربی‌های تجمع شده در پشت کمر خود رنج می‌برند و احساس می‌کنند هیکل آنها بخاطر چربی های ناحیه کمر تحت تاثیر قرار گرفته است. اگر جزء این دسته افراد هستید، باید بگوییم این روش  می تواند به جز یکی از بهترین روش ها برای رفع تجمع چربی در این ناحیه باشد. شما با انجام لیپوماتیک در این ناحیه حالت افتاده کمر خود را برطرف می کنید و به اندام مناسب و دلخواه خود می رسید.

قسمت هایی که لیپوماتیک قابل انجام است:

  • قفسه سینه
  • کمر
  • باسن
  • لگن
  • پهلو
  • خط گردن و قسمت زیر چانه
  • بیرون و قسمت داخل ران ها
  • بازوها
  • داخل زانوها

لیپوماتیک در کرج چگونه انجام می شود؟

عوامل موثر در هزینه لیپوماتیک در کرج

بررسی و تعیین قیمت دقیق لیپوماتیک قبل از ویزیت، بدون در نظر گرفتن شرایط بیمار بسیار مشکل است. زیرا عوامل بسیار زیادی می توانند بر قیمت نهایی این جراحی موثر باشند. شما می توانید با شناخت این عوامل تا حد زیادی در هزینه های مربوط به این عمل صرفه جویی کرده و در نهایت بهترین و متناسب ترین کلینیک را برای این کار انتخاب کنید. در ادامه عوامل موثر بر هزینه لیپوماتیک در کرج آورده شده است:

  • محل انجام عمل: به هر میزان که کلینیک به مرکز و منطقه اصلی شهر، نزدیک تر باشد، می تواند نرخ بیش تری را برای انجام تمامی خدمات خود اعلام کند.
  • تجهیزات اتاق عمل: طبیعتا، به هر میزان که جراح از ابزار ها و تجهیزات پیشرفته تری استفاده کند، قیمت انجام عمل نیز بیش تر خواهد بود.
  • مقدار و حجم چربی موضعی: یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه، مقدار چربی موجود در اندام فرد متقاضی است. به هر میزان که وزن فرد بیش تر باشد، حجم چربی ها بیش تر بوده و نواحی جراحی نیز وسیع تر می شود. در نتیجه این امر، هزینه عمل لیپوماتیک نیز افزایش می یابد.
  • مهارت پزشک: اگر پزشک مربوطه تخصص و مهارت بالاتری در این زمینه داشته باشد، معمولا هزینه بیش تری را برای انجام لیپوماتیک در نظر می گیرد.

مواردی بیشتر در مورد انجام لیپوماتیک

  • درد

درد داشتن یا نداشتن عمل لیپوماتیک بستگی به نوع بی حسی یا بیهوشی دارد. اگر بی حسی  بیشتر از یک روز در بدن تان باشد پس چند روز درد دارید و به مرور درد کاهش خواهد یافت.

  • مدت زمان عمل

مدت زمان عمل ساکشن حداقل 3 ساعت و حداکثر 7 ساعت است که کامل شدن عمل با توجه به اندازه بیمار، قسمتی که نیاز به درمان دارد و نوع بی حسی متفاوت است.

  • آثار زخم و جراحت

زخم های که به وسیله لیپوماتیک روی پوست ایجاد خواهند شد زخم های کوچک هستند و در صورتی که جراح ماهر باشد زخم ها در قسمت های پنهانی بدن ایجاد خواهند شد ( مثل ناف ) تا به آسانی قابل دیدن نباشد.

مواردی وجود دارد که حتی هیچ آثاری از جراحت روی پوست وجود ندارد.

  • ورزش

ورم ناشی از عمل تا 3 ماه در فرد وجود دارد و بیماران باید تا یک هفته هیچ گونه فعالیت بدنی و ورزشی را انجام ندهند. هر چند که در بعضی از افراد دو هفته بعد از لیپوماتیک شروع به فعالیت کرده اند اما ورزش کردن نیز بستگی به شرایط فیزیکی و بدنی فرد دارد.

  • استفاده از گن

به دلیل تخلیه مایعات از قسمت های برش داده شده ( تخلیه چربی ) امکان ورم کردن هست که پوشیدن گن از ورم و شل شدن پوست جلوگیری خواهد کرد.

گن ها متناسب با اندازه بیماران توسط پزشک تجویز خواهند شد که بعد از عمل پوشیده شوند. بعد از جراحی بیمار حتما باید از گن استفاده کند و در صورت نیاز به حمام کردن گن را درآورد و بعد از حمام باز گن را بر تن کند. ( پوشیدن گن بعد از عمل برای یک هفته تا 10 روز لازم است. )

  • مراقبت از جراحت

محل بریدگی ها باید تمیز شوند. بعد از دو روز بیمار باید به حمام برود. محل برش باید شسته و سپس کاملا خشک شود و سپس مجددا پانسمان شود. اگر تا یک روز مایع از قسمت های برش خورده خارج نشود پس نیاز نیست محل جراحت را پانسمان کنید.

مورد آخر در رابطه با لیپوماتیک در کرج مربوط به داشتن سرگیجه بعد از عمل است که در همه بیماران بعد از انجام لیپوماتیک وجود دارد و در صورت داشتن سرگیجه بیمار باید تغییر حالت دهد یعنی اگر ایستاده است بنشیند یا اگر نشسته است بخوابد تا حالش بهتر شود و بتواند کار خود را انجام دهد.

آیا من می توانم لیپوماتیک انجام بدهم؟

این سوال خیلی هاست که در زمان مراجعه به دکتر می پرسند، آیا من می توانم عمل لیپوماتیک را انجام بدهم یا نه و آیا گزینه مناسبی برای انجام این عمل زیبایی هستم؟ به طور کلی، افرادی برای انجام لیپوماتیک مناسب هستند که به اندازه زیاد اضافه وزن نداشته باشند و برای رسیدن به وزن ایده‌آل تنها ۱۱ کیلوگرم اضافه وزن دارند. اما چربی های اضافه به گونه ای است که در برابر ورزش و رژیم مقاوم بوده و باعث شده این گونه افراد نسبت به اضافه وزن خود ناراحت باشند. در صورتی که شما هم جزء این دسته افراد هستید، بهترین گزینه برای حذف این چربی ها انجام لیپوماتیک است. همچنین سن شما برای انجام آن اهمیت زیادی دارد. در صورتی که سن ۱۸ سالگی را گذرانده باشید و بیماری خاصی نداشته باشید، می توانید عمل لیپوماتیک را انجام بدهید.

اهمیت گذراندن ۱۸ سالگی و تثبیت وزنی در انجام لیپوماتیک :

به طور کلی، انجام این عمل محدودیت سنی ندارد. اما افرادی که زیر ۱۸ سال هستند، مطمئناً به وزن تکمیلی خود نرسیده اند و قد آن ها هنوز جای رشد دارد. بنابراین توصیه می شود، این گونه دوره بلوغ تکمیلی خود را بگذرانند و سپس برای انجام لیپوماتیک اقدام کنند.

کسانی که نمی توانند لیپوماتیک انجام دهند:

  • خانم های باردار یا مادرانی که به فرزند خود شیر می دهند.
  • افرادی که سیگاری هستند و نمی توانند سیگار را کنار بگذارند.
  • بیمارانی که داروهایی مانند متابولیسم، لیدوکائین و داروی بی حسی موضعی مصرف می کنند. در صورت انجام لیپوماتیک باید حدود ۲ هفته قبل، این داروها را کنار بگذارند.
  • افرادی که به داروهای بی حسی موضعی و لیدوکایین حساسیت دارند.
  • کسانی که مبتلا به بیماری های مربوط به اختلال های خود ایمنی، آریتمی قلبی، صرع و تشنج خونریزی شدید، آمبولی ریه و ترومبوز، وریدهای عمقی دارند، عوارض بعد از لیپوماتیک را افزایش می دهد.

عوارض بعد از انجام لیپوماتیک

بعد از انجام لیپوماتیک امکان دارد عوارضی ایجاد شود که در ادامه با آن ها آشنا می شوید :

کبودی ها:

این کبودی ها حدود یک هفته بعد از انجام لیپوماتیک بر روی پوست باقی می ماند. بنابراین برای رفع آن باید کمی شکیبا باشید.

ترومبوفلبیت:

تشکیل لخته خون بر روی رگ و مشکلات همچون التهاب را به دنبال خواهد داشت.

برامدگی پوست:

بی نظمی کانتور زمانی ایجاد می شود که پوست قابلیت ارتجاعی نداشته باشد یا چربی‌ها به صورت نامنظم حذف شده باشند. همچنین بر اثر بهبودی غیرطبیعی زخم این مشکل ایجاد می شود و پوست حالت برآمدگی و موج دار به خود می گیرد.

بی حسی موقتی:

گاهی اوقات بر اثر بی حسی بعد از لیپوماتیک ممکن است ناحیه مورد نظر بی حس بماند. اما این مشکل موقت است.

ورم ریوی:

مواد تزریق شده در ریه تجمع پیدا کرده و باعث ورم ریه خواهد شد.

واکنش های آلرژیک:

برخی افراد ممکن است در هنگام انجام لیپوماتیک دچار حساسیت شود که این مورد را باید قبل از انجام و در جلسه مشاوره بررسی گردد.

سوختگی پوست:

در برخی مواقع به خاطر دستگاه ویبریشن ممکن است فرد دچار سوختگی شود.

عوارض بعد از انجام لیپوماتیک

آیا بعد از لیپوماتیک چربی ها دوباره باز می گردد ؟

پزشکان هیچ تضمینی نمی کنند که بعد از انجام لیپوماتیک چربی‌ها دوباره باز نگردد. در صورتی که می خواهید بعد از انجام این عمل لاغر بمانید، باید تحرک کافی و رژیم مناسب داشته باشید و ورزش کردن را یکی از اصلی ترین کارهای برنامه روزانه خود قرار دهید. بنابراین ثابت ماندن وزن بعد از انجام دادن لیپوماتیک کاملاً بستگی به شرایط زندگی خودتان دارد.

کلام آخر

حالا امیدوارم، اطلاعات خوبی در زمینه انجام عمل در اختیار شما قرار داده باشیم. در صورتی که اضافه وزن بیش از اندازه ای ندارید و می خواهید به وزن ایده آل برسید پیشنهاد می کنیم این روش را امتحان کنید. اگر در تصمیم خود را برای انجام آن گرفته اید، به نکات گفته شده در این مقاله دقت کافی داشته باشید تا بهترین نتیجه را از انجام لیپوماتیک در کرج به دست آورید. ممنون که ما را در این مقاله همراهی کرد.

امتیاز دهید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان (کلیک کنید)