بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

ما در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران آشنا کنیم. یکی از عوامل زیبایی صورت داشتن ابروهای پرپشت است. به خصوص اکنون که ابروهای کم پشت و باریک محبوبیت خود را از دست دادند. بسیاری از افراد، به ویژه خانم‌ها، برای پرپشت کردن ابروها یا پرکردن شکاف‌های مو در ناحیه ابرو اقداماتی انجام می‌دهند. از کشیدن مداد داخل ابرو گرفته تا انجام عمل های زیبایی مانند تاتو، هاشور و کاشت ابرو. تنها راه حل دائمی و بی خطر برای ابروهای پرپشت و از دست دادن آن، کاشت ابرو است. کاشت ابرو در مقایسه با تاتو و سایر روش‌های موقت، ظاهری طبیعی و جوان‌تر به شما می‌دهد و حتی برخلاف تاتو، هیچ عارضه یا خطری ندارد. در ادامه برای آشنا شدن با بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران با ما همراه باشید.

کاشت ابرو چیست ؟

روش های مختلفی برای پرپشت تر کردن ابروها وجود دارد که بهترین و رایج ترین روش کاشت ابرو است. ابروها می توانند تاثیر بسزایی در زیبایی صورت داشته باشند. روش های دیگری برای پرپشت شدن ابروها مانند تاتو وجود دارد، اما تاتو ابرو نه تنها ابرو را مصنوعی جلوه می دهد، بلکه به راحتی از روی پوست پاک نمی شود. کاشت ابرو برای افرادی که حجم ابروی آن ها به دلایل مختلف کاهش قابل توجهی یافته است توصیه می شود. برای انجام این عمل زیبایی فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد تا دردی احساس نکند. متخصصان پوست اغلب از موهای پشت سر برای کاشت ابرو استفاده می کنند. ابروها به دلایل مختلفی از جمله تغییرات هورمونی، سن، استرس، ژنتیک و بسیاری از عوامل دیگر می توانند توخالی و کم پشت باشند.

بسیاری از خانم ها به دلیل آگاهی ناکافی از روش ها و فواید زیبایی، اقدام به پرکردن ابروهای خود با روش هایی مانند هاشور و تاتو می کنند. روش‌هایی که سوزن‌های مرکز زیبایی استفاده می‌کنند موقتی هستند و باید به صورت ماهانه یا سالانه تمدید شوند. علاوه بر این، با هر بار تجدید، باید مواد شیمیایی را بپذیرید که به پوست نفوذ می کنند و درد و آسیب ناشی از آن را تحمل می کنند. در طی فرآیند کاشت ابرو، موهای اطراف سر یا کناره‌های گوش برداشته شده و در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند. بنابراین نتیجه کاملا طبیعی است و شما برای همیشه ابروهایی طبیعی و کاملا مشخص خواهید داشت. برای انجام این روش به بهترین مرکز کاشت ابرو مراجعه فرمایید.

کاشت ابرو چیست ؟

علت ریزش ابرو

یافتن علت ریزش ابرو در فرآیند کاشت ابرو بسیار مهم است. قبل از کاشت ابرو باید علت از بین رفتن آن را درمان کرد. اگر علت ریزش ابرو نه پیدا شود و نه درمان شود، این احتمال وجود دارد که پس از کاشت ابروها بیفتند. در هر صورت موهای کاشته شده طبیعی هستند و بدن روند طبیعی خود را دنبال می کند. برخی از دلایل ریزش ابرو ژنتیکی هستند و ممکن است قابل درمان نباشند. روش های مختلفی برای درمان ریزش ابرو وجود دارد. در ادامه با دلایل ریزش ابرو آشنا می شوید :

  • اختلالات مادرزادی
  • اختلالات تیروئیدی
  • کندن و برداشتن بیش از حد ابروها
  • افزایش سن
  • استرس
  • اختلالات سیستمیک یا متابولیک
  • عفونت
  • آلوپسی آره آتا
  • تتو و روش های هاشور ابرو
  • ژنتیک
  • سوختگی

چه افرادی برای کاشت ابرو مناسب هستند ؟

معمولاً افراد به صورت مادرزادی یا به دلایلی ابروهای نازک دارند. افرادی که ابروهای بی شکل و غیر قرنیه دارند به کاشت ابرو روی می آورند. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، تمامی افرادی اعم از زن و مرد که به دنبال زیبایی و داشتن ابروهای زیباتر و پرپشت تر هستند می توانند درخواست کاشت ابرو کنند. افرادی که ابروهایشان به دلیل وراثت افتاده یا بیماری هایی مانند آلوپسی آره آتا، آلوپسی توتالیس و یونیورسالیس کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو نیستند. از طرفی افرادی که ابروهای خود را به دلیل سوختگی یا شکستگی از دست دادند می توانند با روش های کاشت ابرو، ابروهای پرپشت و طبیعی داشته باشند.

اگر از نظر ژنتیکی کمر و ابروهای نازکی دارید. فرم ابروهای شما مناسب شما نیست. اگر بخشی از ابروی خود را به دلیل جراحت یا سوختگی از دست دادید. اگر به دلیل بیماری هایی مانند اختلالات تیروئید یا برخی بیماری های پوستی ابروهای خود را از دست دادید، می توانید پس از درمان و کنترل بیماری برای کاشت ابرو اقدام کنید. اگر ابروهای شما به دلیل کندن بیش از حد نازک یا نازک هستند. خانم هایی که ابروهای خود را با روش هایی مانند تاتو و هاشور پر کردند اما دوست دارند ابروهایشان طبیعی به نظر برسد. برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو طبیعی با بهترین پزشکان مشورت کنید.

علت ریزش ابرو 

روش های کاشت ابرو

در جلسات مشاوره قبل از کاشت، طرح ابرو باید با توجه به ترکیب صورت فرد به وضوح مشخص شود تا پزشک بداند موهای برداشته شده را در کجا و با چه زاویه ای قرار دهد. در ادامه با روش های کاشت ابرو آشنا می شوید :

روش کاشت نواری یا FUT :

این روش یکی از روش های قدیمی کاشت ابرو است که در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. این روش همچنان یکی از محبوب ترین روش های کاشت مو است. روش FUT نیاز به برش و بخیه دارد، بنابراین دوره نقاهت طولانی است. در پیوند نواری یا FUT، معمولاً موهای پشت گوش یا روی سر برداشته می شود. برای از بین بردن مو، برش نواری در ناحیه مورد نظر ایجاد می شود و پس از برداشتن مو، برش ایجاد شده دوخته می شود. روش کاشت ابرو FUT دقیقا مشابه روش کاشت مو است. در این روش گرافت های برداشت شده با استفاده از سوزن های مخصوص به دقت در ناحیه مورد نظر کاشته می شوند تا جهت ابروها و زاویه رویش مو با موهای طبیعی تفاوتی نداشته باشد. موهای کاشته شده با این روش کاملا طبیعی است و بنابراین مانند موهای طبیعی رشد می کند.

روش غیر جراحی FUE :

یکی دیگر از روش های کاشت ابرو، روش FUE یا کشیدن غیر جراحی است. این روش هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است و یکی از بی دردسرترین روش های کاشت ابرو است. در این روش تارهای مو از پشت سر برداشته می شود. در این ناحیه تراکم مو بیشتر است و به دلیل قطر کمتر موها بسیار شبیه موهای طبیعی ابرو می شوند. ظرافت مو باعث می شود ابروهای شما طبیعی تر دیده شوند و کاشت با دقت بیشتری انجام می شود. جراحی انجام شده با این روش بسیار سبکتر از روش های دیگر است و در نتیجه دوره نقاهت بسیار کوتاه تری دارد.

پس از کاشت ابرو با این روش هیچ جای زخمی روی ابرو باقی نمی ماند و فرد بدون نیاز به استراحت می تواند پس از کاشت به فعالیت های روزانه خود بپردازد. در روش FUE برای حفظ سلامت مو و فولیکول های آن در هر بار انتقال فقط یک فولیکول گرفته می شود و در زوایای قائم به محل مورد نظر کاشته می شود بنابراین این روش نیازی به برش و بخیه ندارد. همین امر باعث می شود FUE یکی از جراحی های کم تهاجمی باشد و به دلیل عدم وجود زخم و خونریزی و به طور طبیعی کاهش درد به یکی از روش های کاشت مو پرطرفدار تبدیل شود.

روش SUT :

امروزه از این روش ها برای کاشت ابرو استفاده می شود. FIT، SUT، Micro FIT و Super FUE روش های رایج کاشت ابرو هستند که همگی بر اساس استخراج فولیکول هستند. در این روش ها، جراح از تکنیک های مختلفی برای برداشت فولیکول و کاشت مو استفاده می کند. اما همه آن ها بریدگی، زخم یا خونریزی ندارند. نتایج این روش ها بسیار طبیعی است و مادام العمر است. به همین دلیل این روش ها جزو محبوب ترین روش های کاشت ابرو هستند.

روش های کاشت ابرو 

کاشت ابرو چه مراحلی دارد ؟

در ادامه با مراحل کاشت ابرو آشنا می شوید :

طراحی ابرو :

طراحی ابرو یک مرحله مهم در کاشت است. قبل از هر گونه عمل کاشت ابرو، پزشک از بیمار می خواهد که طرح مورد نظر را بکشد. پزشک نقشه ترسیم شده توسط بیمار را بر اساس تجربه و دانش و اندازه گیری های مختلف زیبا می کند. حفظ تقارن و زیبایی طرح کشیده شده نکته بسیار مهمی است. قالب های از پیش ساخته شده موجود است. اما معمولا این طرح ها طبیعی به نظر نمی رسند و با هدف کاشت ابرو طبیعی که بهره مندی از ابروهای زیبا و در عین حال طبیعی است فاصله زیادی دارند.

یافتن بانک مو مناسب :

برای کاشت ابرو، پیوند مو از پشت سر، پشت گوش یا پایین گردن گرفته می شود. موهای پشت سر ضخیم، بلند و از چندین توده تشکیل شده است. این مو برای ابروهای آقایان یا خانم هایی که خواهان ابروهای پرپشت هستند مناسب است. موهای پشت گوش و زیر گردن به طور کلی نازک تر و کوتاه تر هستند و از فولیکول های حاوی یک رشته مو تشکیل شدند. از آنجایی که موهای ابرو اغلب ریز و در فولیکول های منفرد هستند، به نظر می رسد موهای پشت گوش و در امتداد گردن تقارن بیشتری با ابروها دارند.

استخراج گرافت :

بان موی انتخاب شده در مرحله قبل ابتدا بیهوش می شود و سپس گرافت ها بدون خونریزی یا درد با روش های مختلف مانند روش FIT از روی پوست بانک مو جدا می شوند. در اثر این روش زخم های بسیار کوچکی ایجاد می شود که به سرعت بهبود می یابند و بیمار دچار درد نمی شود.

آماده سازی گرافت :

آماده سازی فولیکول های برداشت شده یک مرحله بسیار مهم است و نیاز به تخصص دارد. بنابراین، یک یا چند نفر از اعضای تیم مراقبت های بهداشتی فولیکول ها را زیر میکروسکوپ آماده می کنند. از آنجایی که موهای ابرو از رشته های منفرد تشکیل شده و موهای سر به چند دسته تقسیم می شوند، موهای برداشت شده قبل از کاشت به واحدهای جداگانه تقسیم می شوند.

کاشت گرافت ها :

در این مرحله ابروها ضد عفونی می شوند تا از هرگونه عفونت جلوگیری شود. از بی حسی موضعی استفاده می شود تا بیمار دردی احساس نکند. برای کاشت فولیکول های برداشت شده با استفاده از تیغه های بسیار نازک به قطر تقریبی 0.5 تا 0.7 میلی متر، شیارهایی در طرح ابروی طراحی شده ایجاد می شود و فولیکول های برداشت شده در این شیارها قرار می گیرند.

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

کلینیک هایی که تجربه زیادی در کاشت مو دارند، الزاماً کلینیک های مناسبی برای کاشت ابرو نیستند. کاشت موی صورت با کاشت مو بسیار متفاوت است. پزشکان و جراحان باید به علم و هنر کاشت ابرو مسلط بوده و تجربه زیادی در این زمینه دارند. طراحی ابرو و کاشت کاشت علاوه بر مهارت های جراحی، نیازمند دید زیبایی شناختی و هنری است. جراح باید فرم ابروهای زنانه و مردانه را بشناسد، بتواند زیباترین طرح ابرو را بر اساس فرم صورت متصور باشد و از مدل های آماده استفاده نکند.

کاشت ابرو در بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران توسط جراحان واجد شرایط انجام می شود که دوره های لازم را گذرانده و مدارک لازم را دریافت کردند. بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران دارای کلیه مجوزهای لازم برای ارائه خدمات پوست و مو از جمله کاشت مو می باشد. همچنین کلیه خدمات کاشت موی سر و صورت در کلینیک با ضمانت کتبی ارائه می شود. کاشت موی سر و صورت به روش های مختلفی انجام می شود. هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارند. یک روش را نمی توان به عنوان بهترین روش معرفی کرد و برای همه بیماران استفاده کرد.

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

هزینه کاشت ابرو در کلینیک آوینا

برای کاشت ابرو در کلینیک آوینا می بایست هزینه ای به کلینیک جهت انجام کاشت ابرو و سایر موارد پرداخت شود اما نمی توان هزینه دقیقی برای انجام این روش در نظر گرفت زیرا شرایط هر یک از افراد با یکدیگر فرق دارد و هر یک از افراد مراجعه کننده مطابق با بودجه خود، برخی درخواست ها از کلینیک دارند. در کل موارد متعددی می توانند بر هزینه کاشت ابرو تاثیر بگذارند که شامل موارد زیر اند :

  • موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی
  • میزان شهرت و تجربه جراح متخصص یا کلینیک زیبایی
  • روش مورد استفاده برای کاشت ابرو
  • تعداد پیوندهایی که باید زده شود
  • هزینه بیهوشی و لباس جراحی و …
  • هزینه داروهای تجویز شده

کاشت ابرو و میکروبلیدینگ چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند ؟

کاشت ابرو :

کاشت ابرو یک روش دائمی است زیرا در این روش فولیکول مو از بخشی از بدن به ابرو پیوند می خورد. تار موهایی که در ابروها کاشته می شوند، همانند سایر موهای بدن به رشد طبیعی خود ادامه می دهند. تارموهایی که در ابروها کاشته می شوند، حالت و ظاهری کاملا طبیعی دارند چون این تارها از موهای خود شما گرفته شدند.

در کاشت ابرو تار ابرو با رنگ موهای ابرو قبلی هم خوانی دارد و به همین دلیل طبیعی تر به نظر می رسد. کاشت ابرو در مقایسه با میکروبلیدینگ ماندگاری بسیار طولانی تری دارد. ابروهای شما می‌توانند تا بازه زمانی بسیار طولانی دوام بیاورند. کاشت ابرو برای کسانی که تجربه ریزش موی ابرو را داشتند، چه به علت مشکلات ژنتیکی، چه به علت ابتلا به برخی بیماری ها، یک انتخاب مناسب می باشد.

میکروبلیدینگ :

نتایجی که از روش میکروبلیدینگ حاصل می شوند، نیمه دائمی می باشند. رنگ تارهایی که با دستگاه کشیده می شود به تدریج محو می گردد، به طور معمول در مدت زمان 1 الی 2 سال کم رنگ می شود. در این صورت به شما این امکان را می دهد تا نیاز داشته باشید مجدد شکل یا رنگ آن را اصلاح کنید. میکروبلیدینگ را می توان تقریبا تکنیکی بسیار سریع دانست که در این روش ضربه های ظریف و مو مانند با رنگدانه به حالت دستی زده می شوند. مدت زمان مورد نیاز برای درمان و بهبودی کمتر از کاشت ابرو است.

با کمک روش میکروبلیدینگ می توان به سلیقه مشتری توجه بیشتری کرد و به ابرو حالت و شکل خاصی دارد. این روش منعطف تر از کاشت ابرو می باشد. می توان این روش را برای به وجود آوردن مدل ها و اشکال مختلف ابرو تنظیم نمود. میکروبلیدینگ در مقایسه با روش کاشت ابرو از تهاجم کمتری برخوردار می باشد و برای کسانی که تمایل دارند ابروهایشان را بدون جراحی اصلاح نمایند، روشی ایده آل است. امکان دارد که میکروبلیدینگ جهت حفظ ظاهر مورد نظر هر 1 الی 2 سال یک بار مستلزم جلسات تاچ آپ باشد، چون رنگدانه ها به مرور زمان محو می شود.

کلام آخر

قبل از انجام این روش سعی کنید بهترین کلینیک و بهترین پزشک را انتخاب کنید و با آگاهی دست به انجام این روش بزنید. مراقبت ها و دستورات پزشک را به خوبی انجام دهید تا نتیجه مناسبی از این روش بگیرید و دچار خطرات و عوارض نشوید. ممنون از این که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

mahtab

من مهتاب شهریاری هستم. 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا دارم و علاقه زیادی به تولید محتوا در زمینه پزشکی و سلامت دارم. امیدوارم با ارائه اطلاعات مفید و ارزشمند توانسته باشم به شما کمک کرده باشم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان (کلیک کنید)