هزینه عمل جراحی بلفاروپلاستی چقدر است ؟

شاید برای شما سوال باشد که هزینه عمل جراحی بلفاروپلاستی چقدر است ؟ پف چشم ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد، اما زمانی که به یک مشکل مزمن تبدیل شود، پف چشم و افتادگی پلک می تواند چیزی بیش از یک عارضه باشد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک فرد ممکن است دچار تورم، افتادگی پلک و سایر مشکلات زیبایی چشم شود. پیری دور چشم می تواند تاثیر بسزایی در ظاهر چهره داشته باشد و اغلب حالتی از خستگی، کسالت و یا حتی عصبانیت را در فرد ایجاد می کند. ظاهر خسته می تواند بر اعتماد به نفس فرد تأثیر بگذارد. برای حل این مشکل رایج، می توان از جراحی بلفاروپلاستی استفاده کرد. در مطالب زیر علاوه بر جراحی بلفاروپلاستی به نحوه جراحی بلفاروپلاستی، مراقبت های قبل از جراحی بلفاروپلاستی، انواع جراحی بلفاروپلاستی و عوارض جراحی بلفاروپلاستی می پردازیم. سایت آوینا کرج پاسخگوی سوالات شما دوستان عزیز است.

جراحی بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی پلک است که به درمان افتادگی پلک می پردازد. بسیاری از افراد از نظر ژنتیکی پلک های متورم یا افتاده دارند. افرادی هستند که با گذشت زمان و رسیدن به پنجاه سالگی درگیر علائم پیری در چهره خود می شوند. یکی از بارزترین علائم پیری صورت، افتادگی پوست است. این افتادگی در قسمت های مختلف پوست به روش های مختلف ظاهر می شود. این جراحی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین جراحی های صورت است و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این جراحی می تواند تا حدودی به لیفت شدن پوست کمک کند.

جراحی بلفاروپلاستی چیست ؟

نحوه جراحی بلفاروپلاستی

بیهوشی عمومی برای بلفاروپلاستی ضروری نیست، اگرچه بیهوشی مورد استفاده به سطح راحتی بیمار و نوع عمل جراحی بستگی دارد. اگر فقط بلفاروپلاستی انجام می شود، بی حسی موضعی همراه با آرامبخش برای جراحی پلک پایین می تواند یک گزینه عالی باشد، اما اگر با سایر روش ها ترکیب شود، از بیهوشی عمومی استفاده می شود. جراحی پلک به طور متوسط ​​حدود 1 تا 2 ساعت طول می کشد. بلفاروپلاستی تحتانی از طریق برش‌های کوچکی که در زیر مژه‌های پلک پایین، در مخاط مرطوب پلک داخلی پنهان شده، انجام می‌شود. هدف اصلی این روش حذف یا جابجایی چربی اضافی برای صاف کردن ناحیه چشم و دستیابی به ظاهری جوان تر و شاداب تر است.

جراحی پف زیر چشم فوقانی شامل برداشت محافظه کارانه پوست و چربی از پلک فوقانی است و از طریق برش های کوچک در پلک فوقانی انجام می شود. جای زخم برای هر دو روش بسیار کم است زیرا برش ها کوچک و در پلک ها و مژه ها پنهان هستند. عوارض عمده بلفاروپلاستی نادر است و این روش بسیار ایمن در نظر گرفته می شود. جراحان باتجربه اغلب مراقب برداشتن مقداری پوست و چربی برای ظاهری بسیار طبیعی و نتایج زیبا هستند.

بلفاروپلاستی با پلاسما جت چگونه انجام می شود ؟

از بی حسی برای انجام این روش استفاده می شود و بعد از انجام بی حسی قلم پلاسما جت روی سطح پلک قرار می گیرد. این قلم به طور مداوم گرما تولید می کند. در مرحله بعد، پزشک نوک قلم را روی قسمت های مختلف پوست پلک قرار می دهد. در این حالت ممکن است فرد مقداری گرما را در پلک احساس کند که دردناک نیست. فرآیند بلفاروپلاستی پلاسما شامل بریدن سطح پوست پلک یا برداشتن تهاجمی بافت پوست نیست. گرمای ایجاد شده به سرعت به سلول های لایه میانی پوست منتقل می شود.

تولید گرمای این دستگاه با سایر دستگاه ها فرق دارد. پلاسما چهارمین حالت ماده بعد از جامد، مایع و گاز است. حاوی گاز یونیزه است که می تواند پوست اضافی را تبخیر یا تقویت کند. این باعث ایجاد پوسته های کوچک در سطح پوست پلک می شود که پس از حدود یک هفته به طور کامل از بین می رود. پس از اتمام فرآیند پلاسما جت، لکه های تیره رنگی در سطح پوست پلک ظاهر می شود که پس از پایان دوره نقاهت به طور کامل ناپدید می شوند.

دمای پایین برای تحریک کلاژن یکی از مزایای قلم پلاسما است. این روش مانند روش هایفوتراپی به سطح پوست آسیب نمی رساند. اگر در فرآیند هایفوتراپی از گرما و انرژی بالا استفاده شود، عوارضی مانند سوختگی مشاهده می شود. در قلم پلاسماجت، جریان به طور مداوم پوست اضافی روی سطح پلک را تقویت می کند. به همین دلیل این دستگاه اثرات بهتری نسبت به سایر دستگاه های لیفت پوست دارد. زیرا اندازه و عمق نفوذ گرما به پوست کاملا استاندارد است.

کاندیدای نامناسب برای بلفاروپلاستی با پلاسما جت

روش پلاسما جت امکان دارد برای همه افراد مناسب نباشد و بعضی از افراد نتوانند این روش را انجام دهند. زنان باردار یا شیرده هرگز نباید تحت عمل بلفاروپلاستی پلاسما جت قرار گیرند. نفوذ برخی گازها به سطح پوست می تواند خطرات متعددی را برای زنان باردار ایجاد کند. در طی بلفاروپلاستی با جت پلاسما، مواد شیمیایی خاصی می توانند وارد جریان خون شوند و احتمالاً آسیب جدی به جنین وارد کنند. به همین دلیل یکی از مهم ترین آزمایشاتی که قبل از بلفاروپلاستی با جت پلاسما انجام می شود، تست بارداری است.

افرادی که از بیماری هایی مانند صرع رنج می برند، کاندیدای خوبی برای بلفاروپلاستی پلاسما نیستند. هنگام استفاده از جت پلاسما، این گروه از افراد ممکن است شوک عصبی قابل توجهی را تجربه کنند. با افزایش سن، افتادگی پلک جدی تر می شود. افرادی که دارای افتادگی شدید پلک هستند، کاندیدای مناسبی برای بلفاروپلاستی پلاسما جت نیستند. زیرا پلاسما جت می تواند تا حدی افتادگی و چین و چروک اطراف پوست چشم را برطرف کند. برای رفع افتادگی شدید پلک باید از روش های دیگری مانند جراحی استفاده کرد. افرادی که چربی زیادی در پلک های بالا یا پایین انباشته شدند باید برای رفع این مشکل از جراحی کمک بگیرند.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای جراحی بلفاروپلاستی هستند ؟

کاندیدهای جراحی پلک افرادی با ظاهری سالم هستند که دارای پوست اضافی، افتادگی و تورم در پلک ها و بافت چربی اطراف چشم هستند. اکثر بیماران به دلایل زیبایی به جراحی بلفاروپلاستی علاقه مند هستند، اما شرایط خاصی باعث افتادگی پلک فوقانی و اختلال در دید طبیعی می شود. افزایش سن می تواند باعث موقعیت نامناسب پلک پایین شود و منجر به خشکی چشم شود. بیماران باید انتظارات واقع بینانه ای از نتایج عمل داشته باشند و از محدودیت های عمل آگاه باشند.

افراد بالای 35 سال که از افتادگی پوست پلک یا کیسه های زیر چشم رنج می برند. افرادی که از بیماری های زمینه ای خاص رنج نمی برند و آمادگی کافی برای این عمل جراحی را دارند. افرادی که پاسخ خوبی از روش های ساده جوان سازی پوست دریافت نکردند. علاوه بر موارد ذکر شده بسته به عوارض موجود و همچنین تشخیص و تجویز جراح پلاستیک، یک فرد جوان ممکن است کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی پلک باشد.

مراقبت های قبل از جراحی بلفاروپلاستی :

قبل از جراحی لیفت پلک، پزشک آزمایش های خاصی مانند بینایی سنجی و اشک چشم را انجام می دهد. شما باید به پزشک خود بگویید که چه داروهایی مصرف می کنید، مانند نسخه، بدون نسخه و حتی مکمل ها. برخی از داروها خطر خونریزی را افزایش می دهند و نباید قبل از جراحی از آن ها استفاده کنید مانند ایبوپروفن، ادویل، وارفارین. سه هفته قبل از عمل، سیگار و الکل را ترک کنید. در برخی موارد ممکن است پزشک به شما توصیه کند که روز عمل ناشتا باشید. قبل از انجام جراحی لیفت پلک حتما با پزشک متخصص مشورت کنید و دستورات قبل و بعد از عمل را به طور کامل و دقیق انجام دهید.

بعد از جراحی بلفاروپلاستی چه مراقبت هایی باید انجام شود ؟

کبودی و تورم پلک ها پس از چند روز کم می شود. استفاده از کمپرس سرد روند بهبود را تسریع می کند. فعالیت های سبک مانند پیاده روی به بهبود زخم کمک می کند. 7 تا 10 روز پس از بلفاروپلاستی، فرد می تواند به فعالیت های روزانه خود بازگردد. باندهای نازکی روی محل برش گذاشته می‌شود و بعد از چند روز برداشته می‌شود، بخیه‌ها حدود یک هفته باقی می‌مانند. حساسیت به نور و تاری دید تا دو روز طبیعی است. اما اگر بیشتر ادامه پیدا کرد، باید جراح خود را مطلع کنید. پس از جراحی پلک نمی توان از لنزهای تماسی استفاده کرد و باید از عینک استفاده کرد. همراه داشتن عینک آفتابی را فراموش نکنید. برای اطلاع از هزینه عمل بلفاروپلاستی با بهترین پزشکان مشورت کنید.

نحوه جراحی بلفاروپلاستی 

انواع جراحی بلفاروپلاستی

افتادگی پلک یا تورم پلک را می توان با روش های مختلف جراحی درمان کرد. برخی از این تکنیک ها و نحوه اجرای آن ها را توضیح خواهیم داد. هر یک از روش های جراحی افتادگی پلک مزایا و عوارض خود را دارد که باید بسته به شرایط بیمار و با نظر پزشک متخصص انتخاب شود. در ادامه با انواع جراحی بلفاروپلاستی آشنا می شوید :

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک بالا و پایین :

برای انجام جراحی پلک بالا و پایین ابتدا باید ناحیه جراحی را بی حس کرد. البته روش بیهوشی بر اساس تشخیص پزشک انتخاب می شود. پس از تزریق بی حسی موضعی و استفاده از آرامبخش، جراح عمل جراحی را با یک برش بسیار ظریف موازی با چین پلک فوقانی، در امتداد خط مژه یا داخل پلک پایین شروع می کند. در مرحله بعد، بافت چربی اضافی که انباشته شده و منجر به افتادگی پلک شده است، استخراج می شود. حذف این چربی ها باعث سفت شدن ماهیچه ها و صاف شدن پوست می شود. با از بین بردن چربی های اضافی، چین و چروک ها از بین می روند و پف ها کاهش می یابد.

جراحی کانتوپکسی :

گاهی مشکل پلک پایین این است که به سمت بیرون می چرخد ​​که ناشی از کهولت سن است. مواردی مانند عفونت یا سوزش چشم می تواند باعث بازگشت پلک پایین شود. جراحی کانتوپکسی یکی از تکنیک های جراحی زیبایی پلک است که برای این آسیب شناسی مناسب به نظر می رسد. گاهی اوقات برای به دست آوردن بهترین نتیجه از این نوع درمان، انجام بلفاروپلاستی همراه با کانتوپکسی ترجیح داده می شود. در طی این عمل جراحی، جراح با استفاده از بخیه، عضله دایره ای چشم و تاندون کانتال خارجی چشم را سفت و تثبیت می کند. به این ترتیب وضعیت پلک پایین اصلاح شده و با سفت کردن این ناحیه در نهایت در جای خود ثابت می شود.

جراحی کانتوپلاستی :

از جراحی کانتوپلاستی در مواردی استفاده می شود که پلک پایین مشکلات جدی تری نسبت به قبل داشته باشد. اگر عقب افتادگی پلک پایین بسیار قابل توجه باشد، از این روش جراحی پلک برای سفت کردن پلک پایین و جلوگیری از پسرفت آن استفاده می شود. تصمیم برای انجام کانتوپلاستی به وضعیت چشم بستگی دارد. در بسیاری از موارد، در صورت ترکیب با بلفاروپلاستی، می توان نتایج بهتری را با این عمل زیبایی به دست آورد. در طول کانتوپلاستی، جراح ابتدا باید عضله چشمی را برش دهد. در مرحله بعد قسمت کوچکی از تاندون کانتال خارجی باید بریده شود. برای این کار ابتدا باید این تاندون را از کناره مدار جدا کنید. بعد از این مرحله بین قسمتی که تاندون بریده شده و قسمت داخلی پلک پایینی ارتباط برقرار می شود. این به رفع چین و چروک، سفت شدن پلک پایین و تثبیت آن کمک می کند.

جراحی پتوز :

هنگامی که پلک فوقانی افتادگی دارد، جراحی پتوز می تواند آن را بالا ببرد. به این ترتیب با رفع افتادگی پلک ظاهر چشم و مشکل بینایی فرد برطرف می شود. افزایش سن باعث افتادگی پلک فوقانی می شود. این مشکل به دلیل ضعیف شدن عضلات اطراف چشم ایجاد می شود. جراحی پتوز بدون برش و با هدف از بین بردن چربی و پوست اضافی از پلک ها انجام می شود.

جراحی لیفت ابرو :

گاهی به دلیل افتادگی بیش از حد ابروها، افتادگی پلک بالایی مشاهده می شود. افرادی که فاصله بسیار کمی بین پلک بالایی و ابروهای خود دارند و دارای ابروهای افتاده بیش از حد هستند می توانند به لیفت ابرو روی آورند. بالا بردن ابرو با استفاده از لیفت ابرو هم فرم زیباتری به ابرو می دهد و هم افتادگی پلک بالایی را از بین می برد. روش های مختلفی برای بالا بردن ابروها بسته به ساختار صورت افراد استفاده می شود. برای مثال لیفت ابرو از گوشه نوک ابرو گاهی می تواند مشکل افتادگی ابرو و چشم را حل کند.

در حالی که در موارد جدی تر، تمام قسمت های ابرو باید بلند شوند. در چنین شرایطی، عمل کمی پیچیده‌تر می‌شود و باید برش بزرگی در خط مو یا سطح سر ایجاد شود. به این ترتیب جراح زیبایی قادر است تمام قسمت های ابرو را بلند کرده و شکل زیباتری برای آن ها ایجاد کند. در هر صورت انتخاب بهترین روش لیفت ابرو به انتظارات بیمار از عمل و تشخیص متخصص زیبایی بستگی دارد.

انواع جراحی بلفاروپلاستی 

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای جراحی بلفاروپلاستی نیستند ؟

برای انجام بلفاروپلاستی پلک پایین، فرد باید شرایط لازم را داشته باشد تا کاندید مناسبی در نظر گرفته شود. سلامت جسمانی شرط اصلی برای انجام جراحی پلک بالا و پایین محسوب می شود. افراد باید بالای 35 سال سن داشته باشند. برای کسانی که به دلیل وجود مشکلات پلک دچار افتادگی پلک یا اختلال بینایی می شوند و این ناهنجاری ها مادرزادی هستند، حتی بعد از 18 سالگی هم می توان جراحی پلک بالا و پایین را انجام داد. نسبت به نتیجه عمل نگرش واقع بینانه داشته باشید. اگرچه جراحی پلک می تواند ظاهر را بهبود بخشد، اما گاهی اوقات تغییرات قابل توجهی در صورت ایجاد نمی کند. افراد برای انجام این جراحی نباید سیگار مصرف کنند. هیچ بیماری مزمنی نباید وجود داشته باشد. چنین مواردی باید به پزشک گزارش شود.

عوارض جراحی بلفاروپلاستی

از آنجایی که بلفاروپلاستی در حساس ترین ناحیه صورت انجام می شود، خطرات بالقوه زیادی را به همراه دارد. مهمترین عیب جراحی لیفت پلک مربوط به اسکار و بخیه های آن است. به دلیل ناحیه حساس پشت چشم، بینایی فرد ممکن است مختل شود. از دیگر عوارض بلفاروپلاستی می توان به خشکی چشم، خارش اطراف چشم، آسیب به عضله پلک، ناتوانی در بستن چشم ها و پلک زدن اشاره کرد. در انتخاب جراح خود دقت کنید. نمونه کارهای قبلی را حتما ببینید و با راهنمایی و آگاهی تصمیم بگیرید.

اگر جراح نتواند عمل را به خوبی انجام دهد، افتادگی پلک، تاری دید و انسداد میدان دید را تشدید می کند. همچنین اگر این عمل توسط پزشک متخصص انجام نشود عوارضی مانند ناتوانی در بستن چشم، عفونت، خشکی چشم، خونریزی، ناهنجاری چشم و ضعف بینایی را به همراه خواهد داشت. اگر عمل لیفت پلک در یک مرکز تایید شده و در محیط استریل انجام نشود، مانند سایر جراحی های زیبایی، خطر عفونت وجود دارد. در صورت مشاهده هر گونه علائم و نشانه های متغیر غیر از موارد ذکر شده، بلافاصله جراح خود را مطلع سازید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری و برطرف شود.

هزینه عمل جراحی بلفاروپلاستی چقدر است ؟

برای اکثر افراد سوال است که هزینه عمل جراحی بلفاروپلاستی چقدر است ؟ چشم و نواحی اطراف آن اندام های حساسی هستند که به ظرافت جراحی زیادی نیاز دارند. به خصوص اگر هدف از عمل جراحی بهبود زیبایی پلک ها و چشم ها باشد. به طور کلی عمل هایی که به منظور زیبایی انجام می شوند هزینه های بالایی دارند و در اکثر مواقع باید هزینه آن ها را بدون مراجعه به بیمه در نظر گرفت. مگر اینکه هدف درمانی آن ها توسط متخصص تایید شود. بنابراین قبل از اقدام به هر جراحی، همه جوانب را در نظر بگیرید و بودجه خود را با توجه به نیازهای پزشکی و زیبایی خود تنظیم کنید. عامل اصلی در تعیین هزینه بلفاروپلاستی، دستمزد پزشک است. بستگی به مهارت، تجربه و شهرت جراح دارد. در هر صورت مراقب باشید، این جراحی بسیار حساس است و حتی اگر مجبور به پرداخت هزینه زیادی باشید، باز هم باید بهترین را انتخاب کنید. در ادامه به عواملی که در هزینه جراحی بلفاروپلاستی تاثیر می گذارد می پردازیم :

  • میزان حساسیت عمل
  • هزینه های مرکز یا کلینیک محل جراحی و میزان اعتبار و شهرت آن
  • اهدافی که بیمار از انجام عمل دنبال می کند.
  • آزمایش هایی که پیش از عمل فرد باید انجام دهد.
  • منطقه جغرافیایی که جراحی در آن انجام می شود.
  • داروهایی که لازم است قبل یا بعد از عمل مصرف شود.

هزینه عمل جراحی بلفاروپلاستی چقدر است ؟

بهترین سن برای انجام بلفاروپلاستی

بیشتر کسانی که تحت عمل لاپاروپلاستی قرار می‌گیرند، بیشتر از چهل سال سن دارند و محدوده سنی 15 تا 25 سال کمتر دیده می‌شود. تقریبا 70 درصد کسانی که درخواست بلفاروپلاستی دارند، افراد بالای 50 سال هستند. افراد بالای 55 سال جزء گروه سالمندان هستند. جراحی بلفاروپلاستی محدودیت سنی ندارد ولی سن ایده آل برای بلفاروپلاستی بین 40 الی 45 سال است.

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی پیشینش را از دست می دهد و نتایج حاصل از جراحی امکان دارد که راضی کننده نباشد. نتایج عالی و ماندگاری بالای بلفاروپلاستی در گروه سنی 60 تا 70 سال نسبت به گروه سنی 20 تا 30 سال کمتر است ولی علت موجهی جهت انجام این جراحی در گروه سنی 20 الی 30 سال وجود ندارد. در صورتی که داوطلبان به صورت مادرزادی افتادگی پلک داشته باشند و این مسئله موجب ناراحتی و از دست دادن اعتماد به نفس شده است، آن ها می توانند جهت درمان مشکل شان به بلفاروپلاستی متوسل شوند.

افراد به جای بلفاروپلاستی، از چه روشی می توانند استفاده کنند؟

بوتاکس:

بوتاکس یک نوع نوروتوکسین می باشد که ماهیچه های پوست را با فلج زود گذر صاف تر می کند و از به وجود آمدن خطوط در پوست پیشگیری می کند. کسانی که نمی خواهند بلفاروپلاستی انجام دهند، می توانند لیفت ابرو یا لیفت چشم با بوتاکس انجام دهند. تزریق این ماده به قسمت فوقانی ابروها می تواند ابروها را بلند کند و در نهایت پلک بالایی کمتر دچار افتادگی گردد. در ضمن بوتاکس می تواند به کاهش چین و چروک دور چشم کمک کند.

پرکننده های پوستی:

از فیلرها برای جایگزین کردن میزان حجم از دست رفته پوست استفاده می کنند که می توانند موجب تغییر یافتن شکل سطح پوست شوند. فیلرهای چشم در از بین بردن چین و چروک زیر چشم، حلقه های تیره و گودی زیر چشم تاثیرگذار هستند. آن ها در ضمن می توانند به از بین بردن چروک های اطراف ابروها و سایر خطوط های اطراف چشم کمک کنند. بوتاکس و فیلر های پوستی بیشتر مواقع به صورت ترکیبی جهت دست یافتن به برترین نتایج ممکن مورد استفاده قرار می گیرند.

میکرونیدلینگ :

میکرونیدلینگ روشی برای از بین بردن لایه های قدیمی و زمخت پوست می باشد. این روش با کمک فرکانس رادیویی لایه برداری می کند و می تواند ک.جب شادابی هر په بیشتر پوست اطراف چشم شود. ابزار مخصوص میکرونیدلینگ RF سوراخ های ریزی را ایجاد می کند که باعث افزایش گردش سلولی، التیام و جوان سازی پوست می گردد.

تزریق پی آر پی:

همراه با روش میکرونیدلینگ، از پلاسمایی که پلاکت دارد، استفاده می کنند. پی آر پی از خون فرد استخراج می شود. آغاز کار از یک سانتریفیوژ برای جدا کردن سلول های خونی جوان کننده از بدن، مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه بعد از به وجود آوردن سوراخ های ریز با استفاده از میکرونیدلینگ، این سلول های خونی درمان کننده به پوست تزریق می گردند. درمان پی آر پی تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و پاسخ درمانی معمول بدن را برای پوستی جوان تر و محکم تر تحریک می کند.

لایه برداری پوست با لیزر:

لایه برداری پوست با لیزر همچنین پوست را صاف تر، محکم تر و یکدست تر می کند. لیزرهای ابلیتیو برای درمان مشکلات عمقی پوست مناسب هستند، در حالی که لیزرهای غیرآبلاتیو تولید کلاژن را افزایش داده و سلول های پوست را متحول می کنند. این روش برای کسانی که فقط نیاز به سفت کردن پوست سبک دارند بهترین کار را دارد.

ترماژ:

ترماژ یک روش درمانی برای لایه برداری پوست است که از امواج رادیویی برای صاف کردن و سفت کردن پوست استفاده می کند. این روش غیر تهاجمی به اندازه کافی برای استفاده در اطراف چشم بی خطر است. در طول درمان Thermage، امواج رادیویی لایه‌های عمیق‌تر پوست را هدف قرار می‌دهند تا تولید کلاژن را تحریک کنند و در نتیجه ظاهری صاف‌تر و محکم‌تر ایجاد می‌کنند.

کلام آخر

جراحی بلفاروپلاستی یکی از جراحی های زیبایی برای از بین بردن ایرادات چشم است. این ایرادات می تواند افتادگی پلک بالا و پایین باشد. یکی از مزایای این روش این است که این جراحی نیازی به بستری ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود. ما سعی کردیم در مقاله هزینه عمل جراحی بلفاروپلاستی چقدر است ؟ اطلاعات جدید را در اختیار شما قرار دهیم. اگر سوال و نظری درباره این مطالب دارید می توانید برای ما در سایت آوینا کرج کامنت بگذارید تا در اسرع وقت به شما دوستان عزیز پاسخ داده شود.

امتیاز دهید

mahtab

من مهتاب شهریاری هستم. 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا دارم و علاقه زیادی به تولید محتوا در زمینه پزشکی و سلامت دارم. امیدوارم با ارائه اطلاعات مفید و ارزشمند توانسته باشم به شما کمک کرده باشم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان (کلیک کنید)