لیفت با نخ چقدر دوام دارد ؟

شاید برای شما سوال باشد که لیفت صورت با نخ چقدر دوام دارد ؟ لیفت صورت با نخ یکی از اصلی ترین روش های کم تهاجمی و غیر جراحی برای از بین بردن علائم پیری پوست در نواحی مختلف صورت است. لیفت با نخ دو نتیجه بسیار مهم دارد. رفع افتادگی و اثرات پیری بر روی پوست و تحریک افزایش تولید کلاژن. این روش طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد از این روش برای شادابی و جوان سازی پوست خود استفاده می کنند. ما می خواهیم در این مقاله در رابطه لیفت صورت با نخ، نحوه انجام لیفت صورت با نخ، مزایا لیفت صورت با نخ، تاثیرات لیفت صورت با نخ مطالبی در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ برای بهتر شدن ظاهر پوست و کشش ناشی از علائم پیری استفاده می شود. در این روش نخ های مخصوصی که به طور طبیعی جذب بدن می شوند زیر پوست قرار می گیرند. سپس این نخ ها در نقاط استراتژیک فشرده می شوند تا پوست را بلند کرده و علائم کشش را بهبود بخشند. یکی از مزایای بزرگ این روش عدم برش جراحی است که به طور کلی زمان بهبودی کوتاه‌تر و خطر کمتری برای عوارض دارد. نتایج این فرآیند به سرعت ظاهر می شود و اثرات طولانی مدت آن مشاهده می شود که برخی افراد آن را بر جراحی ترجیح می دهند. اما اجرای این روش نیازمند تجربه و مهارت پزشک متخصص برای حصول نتایج بهینه و طبیعی است.

لیفت با نخ یک تکنیک ابتکاری و پیشرفته در زمینه زیبایی و جوان سازی صورت است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این روش با استفاده از نخ های بیولوژیک به صورت رشته ای قابلیت بهبود و سفت شدن ظاهر پوست و عضلات صورت را دارد. به لطف این نخ ها، پوست صورت می تواند به طور طبیعی بدون توسل به مداخله جراحی به حالت صاف و جوان تر بازگردد. این روش به دلیل عملکرد سریع، غیر تهاجمی و دوره نقاهت کوتاه، در بین افرادی که به دنبال راه حلی غیر جراحی برای جوان سازی صورت هستند، بسیار محبوب است. لیفت با نخ برای افتادگی پلک کاربرد دارد.

لیفت با نخ چیست ؟

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از روش های کم تهاجمی است که نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. به همین دلیل است که کسانی که می خواهند بدون دردسر نتیجه بگیرند و قسمت های مختلف صورت خود را ترسیم کنند، این روش را بر روش های دیگر ترجیح می دهند. رفع افتادگی پوست در اثر افزایش سن و تحریک کلاژن سازی از جمله اثرات این روش است. ابتدا نواحی خاصی که قرار است لیفتینگ در آن ها انجام شود مشخص می شود. سوراخ های کوچکی روی پوست ایجاد می شود. از این سوراخ ها و با استفاده از سوزن نخ مخصوص وارد پوست می شود. نخ شبیه قلاب است و به بافت پوست متصل می شود.

سیستم ایمنی بدن انسان یک سیستم بسیار هوشمند است که به سرعت به ورود اجسام خارجی به بدن پاسخ می دهد. در اینجا بخیه ای که برای سفت کردن پوست استفاده می شود جسم خارجی است. نخ هایی که برای کشش استفاده می شود بسیار ظریف هستند، بنابراین شما از آنچه در زیر پوست خود می گذرد آگاه نیستید و متوجه نمی شوید که این نخ ها توسط بدن تشخیص داده می شوند و این باعث افزایش تحریک کلاژن می شود.

چه چیزی لیفت صورت مردان را متفاوت می کند ؟

یکی از تفاوت های اصلی در لیفت صورت مردان محل برش است. وجود موهای زائد صورت در آقایان باعث ایجاد اسکار خالی با هر بریدگی در ناحیه رویش مو می شود و لازم است از بریدن در ناحیه رویش ریش خودداری شود، زیرا باعث نزدیک شدن رویش به گوش می شود. به طور خلاصه، طبیعی به نظر نمی رسد. یک جراح پلاستیک باتجربه همچنین خاطرنشان می کند که مردان پوست ضخیم تری دارند، به ویژه در امتداد قسمت پایین صورت، فک و گردن، با چربی هایی که فیبری تر از صورت زنان می شود. این می تواند لیپوساکشن گردن را که اغلب با لیفت صورت مردانه ترکیب می شود، دشوارتر کند. اکثر مردانی که تحت عمل لیفت صورت قرار می‌گیرند، می‌خواهند ظاهر خسته و پریشان صورت خود را تا حدودی برطرف کنند. بنابراین بسیار مهم است که نتایج عمل خیلی صاف و مصنوعی به نظر نرسد و خطوط ریز حاصل را از بین نبرید. به ظاهر متمایز کمک می کند.

سن مناسب برای انجام لیفت با نخ

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که از سوی کسانی که به دنبال لیفت صورت می‌پرسند، سن مناسب برای لیفت با نخ است. پزشکان تاکید می کنند که سن ایده آل برای انجام این کار 20 تا 50 سالگی است. اما بدون شک میزان تاثیرگذاری هر فرد بسته به سن و ویژگی های پوستی متفاوت است. اگر احساس می‌کنید که برخی از قسمت‌های پوستتان شل شده است یا می‌خواهید از افتادگی پوست خودداری کنید، می‌توانید برای استفاده از نخ‌ها برای لیفت صورت با پزشک متخصص مشورت کنید. باید بدانید که در سن 70 سالگی بیش از 80 درصد از فرآیند تولید کلاژن در پوست از بین رفته است. به همین دلیل توصیه می شود همه افراد از 30 سالگی مراقبت از پوست خود را شروع کنند تا کلاژن پوست بیشتر شود.

چه عواملی باعث پیری صورت می شود ؟

محدود کردن قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید یکی از گزینه هایی است که می توانید برای به تاخیر انداختن پیری صورت اتخاذ کنید. این چیزی است که بسیاری از مردم به ندرت به آن فکر می کنند تا زمانی که اثرات قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید را ببینند. از اواخر دهه 30 یا 40 سالگی، اکثر مردم متوجه می شوند که حجم صورتشان از بین رفته است. این امر در وسط صورت، زمانی که چین های بینی یا خطوط خنده ظاهر می شوند و چین و چروک هایی در گوشه های دهان ایجاد می شود، بیشتر مشهود است. از آنجایی که پوست ما با بیشتر شدن سن کمتر و کمتر کلاژن و الاستین تولید می کند که برای استحکام پوست ضروری است، نیروی جاذبه پوست و بافت های زیرین را به سمت پایین می کشد. با گذشت زمان، خطوط فک تراشیده شده و چانه‌های قوی مشخص نمی‌شوند و پوست گردن شروع به افتادگی می‌کند.

مزایا لیفت صورت با نخ :

از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست یکی از مهم ترین مزایای لیفت با نخ است. ایده اصلی ایجاد نخ، از بین بردن افتادگی پوست بود. با توجه به اینکه همه خواهان جوان سازی هستند و هیچ کس نمی‌خواهد اثرات افتادگی پوست را ببیند، پزشکان سعی کردند روشی را ایجاد کنند که به بیماران و متخصصین زیبایی امکان دستیابی به بهترین نتایج را بدهد. امروزه این روش در سرتاسر جهان رایج است و کسانی که می خواهند زیباتر به نظر برسند لیفت با نخ را تجربه می کنند. یکی از مهمترین مزایای لیفت با نخ، نتایج طبیعی است.

معمولا کسانی که برای لیفت پوست خود عمل جراحی انجام می دهند، بعد از عمل دچار مشکل انحنای صورت می شوند. استفاده از نخ برای ترمیم افتادگی پلک یا ابرو هیچ آسیبی به اعصاب مورد استفاده در آن ناحیه وارد نمی کند. پس از لیفت با نخ، افراد به طور متوسط ​​حداکثر به 5 روز زمان نیاز دارند تا بهبود یابند. این کار به صورت سرپایی در مطب پزشکی تخصصی انجام می شود و بیمار نیازی به پرداخت هزینه بستری شدن در بیمارستان یا بیهوشی عمومی ندارد. این امر باعث شده است که تمام افرادی که چین و چروک روی صورت خود دارند، بلافاصله برای رفع آن اقدام کنند و دیگر نگران هزینه ها نباشند.

بعد از لیفت با نخ چه مراقبت هایی باید انجام شود ؟

پس از لیفت کردن، به بیماران توصیه می شود تا مدتی از سیگار کشیدن و نوشیدن الکل خودداری کنند. زیرا مصرف این عناصر منجر به کاهش خون رسانی به بافت های بهبودی می شود. پس از لیفت صورت با نخ، بیماران باید برای مدتی از انجام برخی فعالیت ها که باعث افزایش فشار خون می شود خودداری کنند. اکثر اوقات، افرادی که عمل لیفت با نخ را انجام دادند، می توانند پس از 1 روز به فعالیت های شخصی خود ادامه دهند. بیماران باید مراقب باشند که از قرار دادن کیسه های یخ و حرارت مستقیم روی صورت خود برای از بین بردن کبودی و تورم ناشی از بلند کردن سیم ها خودداری کنند. زیرا به بافت های تشکیل شده روی پوست آسیب می رساند. برای اطلاع از هزینه لیفت با نخ در کرج با بهترین پزشکان مشورت کنید.

نحوه انجام لیفت صورت با نخ 

انواع نخ لیفت برای لیفت صورت :

در ادامه با انواع نخ لیفت صورت آشنا می شوید :

نخ کاگ :

یکی از انواع نخ هایی است که برای لیفت صورت استفاده می شود. در این روش اثری از نخ باقی نمی ماند و زمان ریکاوری بسیار کوتاه است و نتیجه مطلوب خیلی سریع حاصل می شود. در لیفت صورت با نخ، پوست زیبایی طبیعی خود را باز می یابد.

نخ PDO :

یکی دیگر از موضوعات موثر در این فرآیند جوان سازی است. به محض ورود این نخ به بافت های بدن باعث جمع شدن و رشد سلول های فیبروبلاست می شود. محل این نخ ها بین لایه پوستی و لایه عضلانی زیر جلدی است.

نخ سلوئیت :

این نخ، نخ سومی است که زیبایی خاصی ایجاد می کند. این نخ یک نخ بخیه مخروطی کاملا جذب شده است که برای اصلاح وضعیت بافت ها و قسمت های خاصی از صورت و گردن استفاده می شود. این نخ سال ها است که در پزشکی استفاده می شود و بسیار بی خطر است.

لیفت صورت با نخ چقدر دوام دارد ؟

برای اکثر افراد سوال است که لیفت صورت با نخ چقدر دوام دارد ؟ دوام لیفت با نخ به محل انجام این فرآیند، نوع پوست و سبک زندگی و رعایت اصول بهداشتی بستگی دارد. با رعایت اصول بهداشتی می توانید طول عمر لیفت با نخ را افزایش دهید. مثلا از ضد آفتاب استفاده کنید و از آفتاب دوری کنید، سیگار نکشید، غذاهای سالم و سرشار از ویتامین و مواد مغذی بخورید و به خواب منظم و سلامت روحی و جسمی توجه کنید. لیفت با نخ به طور معمول بین 12 تا 18 ماه طول می کشد. که این دوام می تواند کم و بیش تابع شرایط باشد، این شرایط بستگی به بیمار دارد که در بهترین شرایط رعایت شود یا اصلا رعایت نشود که در این صورت از نظر ماندگاری نتیجه خوبی حاصل نخواهد شد.

بنابراین برای به دست آوردن نتایج خوب، باید دستورالعمل هایی را دنبال کنید. انتخاب پزشک متخصص در زمینه لیفت با نخ می تواند طول مدت این عمل را افزایش دهد به طوری که پزشک متخصص با انجام وظایفی که در عمل لیفت با نخ بر عهده دارد می تواند مدت زمان لیفت با نخ را طولانی کند زیرا این عمل نیاز به خاصی دارد. ظرافت ها و مهارت هایی که یک پزشک متخصص در زمینه لیفت با نخ باید داشته باشد تا بتواند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد. یکی از مواردی که باید به آن اشاره کرد، دستوراتی است که پزشک بعد از عمل به افراد می دهد.

مراقبت های قبل و بعد از عمل توسط پزشک متخصص لیفت با نخ انجام می شود و بیمار باید این دستورالعمل ها را به خوبی رعایت کند تا به نتایج مثبت برسد، زیرا با رعایت این دستورالعمل ها فرد می تواند از نظر دوام به نتایج خوبی دست یابد. فرد باید در دوران نقاهت هوشیار بوده و بتواند مراقبت های تجویز شده توسط پزشک لیفت گوش برای دوران نقاهت خود را انجام دهد تا دوران نقاهت را به راحتی و با موفقیت تجربه کند. گذراندن این دوره با موفقیت می تواند نتایج خوبی برای بیمار داشته باشد.

تاثیرات لیفت صورت با نخ :

لیفت صورت با نخ می تواند تاثیراتی داشته باشد که در ادامه به آن می پردازیم :

از بین رفتن افتادگی پوست :

این فرآیند جوان سازی از طریق هیچ برشی انجام نمی شود. برای این منظور تنها پزشک متخصص با ایجاد تغییرات لازم در زیر پوست، پوست صورت را به سمت بالا می کشد. در این فرآیند فرد به جای برش و برداشتن پوست اضافی از نخ های مخصوص برای جمع آوری پوست زیبای باقی مانده و در نهایت سفت شدن آن استفاده می کند.

بیشتر شدن کلاژن سازی پوست :

یکی دیگر از مزایای این نخ ها در فرآیند لیفتینگ با نخ، کند کردن روند پیری و مبارزه با عوامل موثر بر آن، علاوه بر کشش و سفت شدن پوست است. در طی این فرآیند، پوست شروع به تولید کلاژن و ترمیم بافت از طریق تحریک می کند. این مرحله از لیفت با نخ برای زیبایی و پزشک بسیار مهم است، زیرا کلاژن عامل مهم و ضروری در جوان سازی و زیبایی پوست است.

بهترین پزشک برای انجام لیفت صورت با نخ باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

پزشک باید وظیفه شناس باشد و فقط به منافع مالی خود فکر نمی کند. او این روش را فقط برای افرادی انجام می دهد که مطمئن است نتایج برای آن ها مطلوب است. او زمان لازم را برای اطلاع از انتظارات بیمار صرف می کند و از او انتظاراتش را از نتیجه این روش جوان سازی می پرسد. سلامت روحی و جسمی بیمار را بررسی می کند. وی علاوه بر داشتن قدرت تخیل بسیار، به اصول ریاضی و زیبایی شناسی تسلط کامل دارد. مطب یا کلینیک آن ها از محیطی تمیز و آرام برخوردار است و از جدیدترین و پیشرفته ترین ابزارها و دستگاه های روز دنیا استفاده می کند. برای انجام انواع روش های جوان سازی از با کیفیت ترین مواد و بهترین برندها استفاده می کند. او با صبر و حوصله به سوالات بیماران پاسخ می دهد و به خوبی با آن ها رفتار می کند. او سابقه درخشانی در زمینه این روش و … دارد.

لیفت صورت با نخ چقدر دوام دارد ؟

لیفت با نخ چه کاربردهایی دارد؟

لیفت با نخ به طور کلی برای نواحی از صورت که پوست خاصیت ارتجاعی ندارد و افتادگی دارد استفاده می شود. گونه ها، خط فک، خط ابرو، دور چشم، پیشانی مواردی هستند که با کمک این روش به خوبی درمان می شوند. با کمک لیفت با نخ می توان ظاهر چشم و ابرو را دست خوش تغییرات کرد. در صورتی که ابروها لیفت شوند و چشم ها حالت کشیده پیدا کنند، می توانند چهره را تا حد زیادی شاداب کنند و مانع از افتادگی ابرو شوند.

به طور معمول چین و چروک صورت به دلیل بیشتر شدن سن ایجاد می شود. اگر که پوست با روش لیفتینگ با نخ به سمت بالا و عقب کشیده شود، خطوط از بین رفته و پوست یکدست و صاف می گردد. تغییر حالت و شکل بینی و کوچکتر شدن آن از سایر کاربردهای این روش است. در این تکنیک، با قرار گیری نخ روی استخوان بینی، نوک آن به سمت بالا کشیده شده و به این ترتیب نوک بینی بالا می رود. در ضمن می توان از بخیه ها برای کاهش اندازه پره های بینی کمک گرفت.

لیفت کردن پوست صورت با کمک روشی جایگزین برای جراحی لیفت صورت می باشد. لیفت با نخ روشی کم تهاجمی می باشد که دقیقا بعد از آن موجب لیفت شدن پوست می شود و در عین حال فیبروبلاست ها و کلاژن را تحریک و فعال می کند. کلاژن همراه با فاکتورهای رشد اثر بسزایی در بهتر شدن شرایط پوست، التیام زخم ها، حجیم و نرم نگه داشتن پوست دارد. با بیشتر شدن سن انسان ها، میزان مقاومت پوست کاهش می یابد و دیگر نمی تواند از بافت های زیرین حمایت کند. از این رو به دلیل تاثیر جاذبه، پوست و بافت های زیرین به سمت پایین کشیده می شوند. لیفت صورت با نخ باعث تسریع مراحل جوان سازی و بهتر شدن بافت های صورت می گردد و فاکتورهای مورد نیاز جهت ترمیم و بهبود پوست را فراهم می کند.

هزینه لیفت با نخ شقیقه چقدر است؟

هزینه لیفت با نخ به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه پزشک و کلینیکی که انتخاب می کنید می تواند در هزینه لیفت با نخ تاثیر داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که لیفت با نخ بهتر و مناسب تری انجام شود، نتایج بهتری حاصل می شود و در این صورت امکان دارد هزینه ها کمی افزایش یابد. اگر لیفت با جراح متخصص و متبحر انجام گیرد، ممکن است هزینه ها را بیفزاید زیرا در صورت این نتایج این حاصل از لیفت صورت بهتر می شود. به طور کلی موارد مختلفی می توانند تاثیر بسزایی بر روی این موارد بگذارند.

کلام آخر

لیفت صورت با نخ تاثیر زیادی در چهره افراد دارد و می تواند باعث زیبایی ظاهری شود. برای انجام لیفت صورت با نخ سعی کنید بهترین دکتر را انتخاب کنید زیرا انتخاب یک دکتر مجرب و با تجربه می تواند کمک شایانی به شما کند. از شما سپاس گذاریم که تا آخر مقاله لیفت صورت با نخ چقدر دوام دارد ؟ ما را همراهی کردید. نظرات و انتقادات خود را در رابطه با این موضوع، می توانید از طریق سایت آوینا کرج با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

mahtab

من مهتاب شهریاری هستم. 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا دارم و علاقه زیادی به تولید محتوا در زمینه پزشکی و سلامت دارم. امیدوارم با ارائه اطلاعات مفید و ارزشمند توانسته باشم به شما کمک کرده باشم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان (کلیک کنید)