قیمت لیفت با نخ شقیقه

قیمت لیفت با نخ شقیقه به عوامل مختلفی بستگی دارد. با بیشتر شدن سن، به دلیل کاهش چربی زیر پوست و کاهش تولید کلاژن، پوست به تدریج شروع به افتادگی و چروک شدن می کند. این افتادگی و چین و چروک در سرتاسر پوست به خصوص روی صورت قابل مشاهده است و ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد. داشتن سبک زندگی سالم مانند تغذیه سالم، خواب کافی و به موقع، ورزش و دوری از استرس و همچنین مراقبت از پوست روند پیری پوست را به تعویق می اندازد اما در نهایت پوست چروک می شود. اگر می خواهید درباره انواع روش لیفت شقیقه، کاندیدای مناسب برای جراحی لیفت شقیقه، مراقبت های بعد از لیفت شقیقه با نخ اطلاعات کافی کسب کنید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تعریف لیفت شقیقه

لیفت شقیقه با از بین بردن افتادگی پوست در این ناحیه از صورت به جوان سازی صورت کمک می کند. لیفت شقیقه نوعی عمل زیبایی است که به بالا بردن ابروها، گوشه چشم و رفع چین و چروک این ناحیه کمک می کند. با این روش چشم ها بزرگتر به نظر می رسند و نسبت متعادلی بین آن ها و ابروها برقرار می شود. بنابراین، متخصصان این تکنیک را به عنوان روشی موثر برای فرم دادن به چشم ها و ابروها تبلیغ می کنند. شقیقه ناحیه پشت چشم، بین پیشانی و گوش است. بلند شدن این ناحیه نقش مهمی در جوانتر و شادابتر نشان دادن صورت دارد. برای اطلاع از هزینه لیفت با نخ در کرج با بهترین پزشکان مشورت کنید.

انواع روش لیفت شقیقه

لیفت شقیقه به طور کلی شامل 2 روش جراحی و غیر جراحی است. روش غیر جراحی معمولا دائمی نیست و باید بعد از مدتی آن را ترمیم کنید. با این حال، غیر تهاجمی است و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. از طرفی نتایج عمل بلافاصله پس از اتمام آن قابل مشاهده است. در ادامه با انواع روش لیفت شقیقه آشنا می شوید :

لیفت شقیقه با ژل :

در این روش از ژل های اسید هیالورونیک برای جبران کاهش چربی شقیقه ها استفاده می شود. لیفت شقیقه با ژل یکی از روش های پرطرفدار این تکنیک و در عین حال بسیار حساس است. زیرا شقیقه حاوی تعداد زیادی رگ خونی است که در صورت تزریق نادرست ژل می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. بنابراین این عمل باید زیر نظر جراح پلاستیک و پزشک زیبایی انجام شود.

لیفت شقیقه با بوتاکس :

بوتاکس یکی از رایج ترین روش های لیفت شقیقه است و نسبت به روش های دیگر تاثیر کمتری دارد. در این روش، آرایشگر سعی می‌کند با کشیدن انتهای ابروها به بلند کردن پلک و اطراف شقیقه کمک کند. در این حالت یک سوم اول پیشانی و همچنین دم ابروها، بخشی از پلک ها و قسمت اصلی شقیقه بالا می رود.

انواع روش لیفت شقیقه 

لیفت شقیقه با هایفوتراپی :

هایفوتراپی روشی مدرن و جدید است که با تمرکز بر ناحیه مورد نظر به تحریک کلاژن پوست کمک می کند. لیفت شقیقه هایفو شامل استفاده از امواج متمرکز با شدت بالا در ناحیه شقیقه است که شامل درد یا بخیه نمی شود. بهترین زمان برای استفاده از هیفوتراپی شقیقه بعد از 30 سالگی است که روند پیری صورت با شدت بیشتری پیشرفت می کند.

لیفت شقیقه با نخ :

این روش برای افرادی که وزن زیادی از دست دادند و یا با افزایش سن دچار افتادگی پوست اطراف شقیقه ها، ابروها و گونه ها شدند بسیار موثر است. علاقه مندان به چشم های کشیده می توانند با لیفت شقیقه چشم گربه ای به نتیجه دلخواه برسند. روش بلند کردن شقیقه با نخ شامل کشش و سفت کردن لایه های زیرین پوست شقیقه با استفاده از نخ مخصوص بالابرنده است. این روش 2 ساعت طول می کشد و به دلیل بی حسی موضعی هیچ دردی احساس نمی کنید.

لیفت شقیقه با پلاسما :

دستگاه پلاسماجت کم تهاجمی است و انرژی حاصل از آن با تحریک کلاژن سازی پوست به شادابی و جوانی صورت کمک می کند. با این روش هیچ جای زخم، برش یا بخیه ای نخواهید داشت. بنابراین دستگاه جدید و مدرن پلاسماجت گزینه ای مناسب برای نواحی چروکیده مانند شقیقه ها و پیشانی محسوب می شود.

لیفت شقیقه با جراحی :

در این روش لیفت شقیقه با بی حسی موضعی انجام می شود و حدود یک یا دو ساعت طول می کشد. یک برش 2 تا 3 سانتی متری در خط موی بالای گوش ایجاد می شود. با استفاده از این برش، بافت زیرین پوست کشیده می شود تا با سفت کردن بافت، پوست اضافی اطراف شقیقه و چین و چروک های ظریف گوشه چشم از بین برود. سپس پوست اضافی برداشته شده و محل برش بخیه زده می شود. اگر به دنبال روشی طبیعی و دائمی لیفت شقیقه هستید می توانید از روش های جراحی لیفت شقیقه استفاده کنید.

لیفت شقیقه با اندوتاین :

لیفت شقیقه با استفاده از روش اندوتین شامل یک پروتز نواری دندانه دار باریک است که در زیر پوست در سطح شقیقه کار می کند. خارها و دندان های این پروتز از طریق فشاری که جراح پلاستیک وارد می کند به بافت ها و چربی ناحیه مورد نظر نفوذ کرده و عمل لیفت صورت با نخ را انجام می دهد.

لیفت شقیقه با نخ چه مزایایی دارد ؟

بعضی از افراد با انجام جراحی مخالف هستند و می خواهند از روش های کم تهاجمی بر ای زیبایی خود استفاده کنند. لیفت شقیقه یکی از این روش ها است که می تواند به افراد برای زیبا تر شدن چهره بدون عوارض کمک کند. این تکنیک کم تهاجمی است و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد، بنابراین افراد پس از انجام لیفت شقیقه با نخ مشکلی نخواهند داشت. لیفت با نخ ناحیه شقیقه دوره نقاهت طولانی ندارد و افراد نیازی به بستری شدن در بیمارستان و بهبودی پس از جلسه درمان نخواهند داشت. هزینه لیفت با نخ کمتر از جراحی است و مقرون به صرفه است.

انجام این فرآیند برای کل زندگی افراد دائمی نیست و در صورتی امکان پذیر خواهد بود که افراد از نتیجه راضی نباشند و بخواهند تغییر کنند. این تکنیک تاثیر بسیار مثبتی در رفع چین و چروک دور چشم، ابرو و شقیقه دارد. با توجه به ماهیت و ساختار نخ های مورد استفاده در لیفت شقیقه، افتادگی پوست و افتادگی پوست در قسمت بالایی صورت به مرور زمان اصلاح می شود. افراد پس از لیفت با نخ شاهد شادابی و زیبایی پوست و صورت خود خواهند بود. با کشیدن شقیقه ها نه تنها ابروها کشیده می شوند، بلکه قوس طبیعی و جذابی خواهند داشت که به زیبایی چهره می افزاید.

لیفت شقیقه و لیفت ابرو چه تفاوتی هایی دارند ؟

از لیفت ابرو برای اصلاح افتادگی ها و از بین رفتن چین و چروک ها استفاده می شود. لیفت ابرو باعث تقویت در ناحیه پیشانی و ابرو می شود. اما در لیفت شقیقه کار فقط در گوشه بیرونی ابرو یا انتهای پیشانی انجام می شود. در این روش وسط ابرو و پیشانی به هیچ وجه تغییر نمی کند. لیفت شقیقه همچنین ناحیه گونه را بلند می کند و افتادگی چشم ها را کاهش می دهد. بسته به آناتومی صورت هر فرد، لیفت ابرو می تواند چشم ها را باز کند و ظاهر را جوان کند. این روش بسیار طبیعی است و هیچ کس متوجه عمل زیبایی نمی شود. اما لیفت شقیقه روشی است که در عین زیبایی، تغییرات زیادی در ظاهر ایجاد می کند. نتیجه ظاهری زیبا و جوان خواهد بود.

آیا لیفت صورت با نخ درد دارد ؟

درد، کبودی و تورم بعد از انجام لیفت با نخ طبیعی است و امکان دارد افراد آن را تجربه کنند. برای تسکین این درد باید از داروهای مسکن برای چند روز استفاده شود. نتایج قابل مشاهده بلافاصله پس از درمان با نخ ظاهر می شود، همراه با احساس سفت شدن در ناحیه. در طی چند روز تا چند هفته اول، احساس سفتی تا حدودی کاهش می یابد. درد همیشه پس از درمان رخ می دهد. ممکن است درد مبهم وجود داشته باشد که معمولاً پس از 1 یا 2 هفته ناپدید می شود.

لیفت شقیقه چقدر ماندگاری دارد ؟

لیفت شقیقه یک روش کم تهاجمی است که ماندگاری انواع مختلف آن از 6 تا 12 ماه و در برخی افراد تا 2 سال متغیر است. البته دوام این روش بیشتر به سن شما بستگی دارد. به عنوان مثال، زیر 23 سال گزینه خوبی برای لیفت شقیقه  نیست. زیرا صورت همچنان به رشد خود ادامه می دهد و دستخوش تغییرات مختلفی می شود که می تواند پایداری این تکنیک را تحت تاثیر قرار دهد. اما به طور کلی می توان گفت که لیفت شقیقه در دسته جراحی های زیبایی طولانی مدت قرار می گیرد. برای مثال جراحی لیفت شقیقه یک عمل دائمی است و نیازی به ترمیم ندارد.

کاندیدای مناسب برای جراحی لیفت شقیقه :

جراحی لیفت شقیقه، افتادگی شدید ابروها و خطوط ریز گوشه چشم را برای همیشه از بین می برد. افرادی که دارای افتادگی شدید ابرو هستند که باعث ایجاد فاصله کوتاه بین چشم و ابرو می شود. اگر انتهای ابروی شما افتادگی دارد و به پلک ها فشار می آورد. افرادی که دارای خطوط ظریف و چین و چروک در گوشه چشم هستند. کسانی که دارای افتادگی ارثی و چین و چروک در پوست اطراف شقیقه هستند. افرادی که می خواهند ظاهری زیبا برای ابروها و چشمان خود ایجاد کنند.

با استفاده از لیفت چگونه صورت تغیر می کند ؟

با افزایش سن، گاهی اوقات چین و چروک در گوشه چشم و ابرو ظاهر می شود و افراد را مسن تر از سن واقعی خود نشان می دهد. این مشکل از درخشندگی و زیبایی چشم می کاهد و فرد را مسن نشان می دهد. با بالا رفتن سن و نزدیک شدن به دهه پنجم زندگی، افتادگی و چین و چروک در گوشه چشم و ابرو باعث ایجاد حالتی خسته، غمگین و نگران در چهره افراد می شود.

کشیدن پوست پیری را از بین می برد و صورت را جوان می کند. افتادگی شقیقه ها و چین و چروک های گوشه چشم معمولا افراد مسن را مسن تر نشان می دهد. با کمک لیفت تمپورال می توان چشم ها را بزرگ و کشیده کرد. این روش علاوه بر از بین بردن افتادگی گوشه چشم و ابرو می تواند تاثیر مثبتی بر بافت گونه ها داشته باشد. اگرچه برداشتن پوست شقیقه یک عمل جراحی بسیار ساده، موثر و طولانی مدت است، اما برای همه مناسب نیست و عوارض و هزینه های بالایی را به دنبال دارد.

مراقبت های بعد از لیفت شقیقه با نخ :

مانند هر عمل زیبایی دیگر، شما باید یک سری دستورالعمل را دنبال کنید تا پس از انجام لیفت شقیقه با نخ به بهترین نتیجه برسید. از کمپرس سرد روی ناحیه لیفت صورت به مدت یک تا دو روز استفاده کنید تا کبودی های جزئی و احتمالی برطرف شود. مطمئن شوید که یکی دو روز به دستشویی نروید و اگر رفتید، آب وارد زخم نمی شود و با فشار به زخم شما ضربه نمی زند. زخم ها را روزانه طبق دستور پزشک تمیز و چک کنید تا مشکل عفونت پیش نیاید. بهتر است فقط یک ماه پس از لیفت شقیقه موهای خود را رنگ کنید.

انواع نخ های لیفت

در ادامه با انواع نخ های لیفت آشنا می شوید :

نخ پلی دی اکسان :

نخ های PDO در جراحی های مختلفی مانند لیفت صورت، بیماری های قلبی عروقی، چشم پزشکی، زنان و زایمان استفاده می شود. این نخ ها کاملا بی ضرر هستند و انسجام و استحکام پوست را فراهم می کنند. جنس این نخ یک مونوفیلامنت مصنوعی قابل جذب است که از افتادگی پوست جلوگیری کرده و پوست را سفت و شاداب می کند. در صورت استفاده از این نخ ها در حین لیفتینگ پوست، بعد از 4 تا 6 ماه، نخ کاملا جذب می شود و به طور کلی این نخ ها بین لایه پوست و عضلات زیر پوست استفاده می شود. استفاده از نخ پلی دیوکسان بی خطر و موثر بوده و تاثیرات مثبتی در بهبود ظاهر پوست شما دارد.

انواع نخ های لیفت 

نخ سیلوئت :

نخ سیلوئت نخی استریل و بهداشتی از پلی لاکتیک اسید قابل جذب و سازگار با بدن و به شکل مخروطی دو طرفه می باشد. از این نخ برای اصلاح وضعیت بافت ها و قسمت های خاصی از صورت و گردن استفاده می شود. لیفت صورت با نخ سیلوئت بیش از 18 ماه ماندگاری دارد و اثرات استفاده از این نخ بر روی پوست بلافاصله نمایان می شود و پس از جذب این نخ کلاژن طبیعی بدن جایگزین این نخ شده و باعث سفت شدن و سفت شدن پوست می شود.

از این نخ برای از بین بردن خطوط غم و اندوه، چین و چروک هایی که به سمت گوشه های لب فرو می روند استفاده می شود. درمان و لیفتینگ پوست با نخ سیلوئت غیرتهاجمی بوده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. مدت زمان لیفت صورت با استفاده از این نوع نخ ها بسیار کوتاه است و ماندگاری بیشتری دارد، زیرا این نخ ها روی صورت ثابت می شوند و حرکت نمی کنند.

نخ خاردار :

نخ خاردار سیم دیگری است که در تکنیک لیفت با نخ استفاده می شود. از این نخ برای از بین بردن علائم کشش، باسن و لیفت شکم استفاده می شود. لیفت با نخ خاردار یک روش کم تهاجمی است که فیبروبلاست ها را برای تولید کلاژن و الاستین تحریک می کند و پوست را سفت می کند. بعد از چند ماه نخ خاردار در بدن هیدرولیز شده و در بدن کاملاً تجزیه می شود. این نخ ایمن ترین نخ در تمامی جراحی ها به خصوص جراحی های زیبایی است و استفاده از آن برای لیفت صورت باعث ناراحتی و درد بسیار کمی می شود.

نخ امیدینگ :

نخ امیدینگ یک نخ ایمن و قابل جذب است. که در پروژه لیفت نخی استفاده می شود. از این نخ برای بلند کردن سینه، شکم و صورت استفاده می شود. تاثیر این نخ فوق العاده است و با تحریک کلاژن سازی لیفت پوست را تسریع می کند.

نخ های کاگ :

نخ های دندانه دار یا دندانه دار شبیه نخ های مونو هستند با این تفاوت که دارای خارهایی هستند که زیر پوست می چسبند. این خارها پشتیبانی پیشرفته ای از ساختار پوست برای بلند کردن بافت های افتاده فراهم می کنند. این نخ ها به طور موثری تشکیل کلاژن را در اطراف نخ ها و ستون فقرات آن ها افزایش می دهند. نخ های کاگ را می توان به تنهایی یا در ترکیب با نخ های تک استفاده کرد تا ساختارهای بافت پوست را به صورت مکانیکی معلق کند تا به پوستی نرم و صاف دست یابد. این نوع نخ‌ها با لیفت پوست متصل به خط فک برای ایجاد صورت باریک‌تر استفاده می‌شوند. علاوه بر ایجاد لیفت برای استخوان ابرو، نخ های کاگ می توانند نخ ابرو و نخ بینی را بالابرنده کنند.

قیمت لیفت با نخ شقیقه

این نوع روش درمانی یک روش موثر و غیر تهاجمی است که با عوارض کمتر و هزینه کمتر نسبت به روش های جراحی قابل انجام است. اما به این نکته توجه کنید که این روش درمانی یک روش بسیار خاص، حساس و حرفه ای است و یک عمل کاملا تخصصی است که نیاز به تجربه و تخصص خاصی دارد. بنابراین، اگر دیدید یک مرکز زیبایی نسبت به سایر مراکز قیمت کمتری ارائه می دهد، به کیفیت خدمات این مرکز شک کنید و بدانید که هیچ عمل زیبایی حرفه ای با قیمتی کمتر از حد معمول انجام نمی شود. میزان افتادگی و شدت آن بر قیمت لیفت با نخ شقیقه تأثیر می‌گذارد. لیفت شقیقه با نخ جایگزینی مقرون به صرفه تر و سریعتر برای لیفت صورت سنتی است. هزینه درمان لیفت با نخ از یک عمل به عمل دیگر بسته به پزشک و محل سکونت متفاوت است و هزینه نهایی به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل موثر بر قیمت لیفت با نخ شقیقه عبارتند از:

  • هزینه داروها
  • نوع نخ های مورد استفاده در این روش
  • هزینه خدمات در منطقه محل زندگی شما
  • تعداد نخ های قرار داده شده
  • سطح تجربه ارائه دهنده و پزشک
  • اندازه ناحیه تحت درمان

قیمت لیفت با نخ شقیقه

نکات مراقبتی قبل و بعد از لیفت با نخ شقیقه

شما می بایست پیش و پس از انجام لیفت شقیقه با نخ به برخی نکات و توصیه های مهم توجه نمایید زیرا در این صورت تا حد امکان از به وجود آمدن عوارض جلوگیری خواهید کرد. در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد :

نکات قبل از لیفت شقیقه با نخ :

  • شما می بایست از چهارده روز پیش از لیفت کردن شقیقه با نخ، از سیگار کشیدن و مصرف دخانیات پرهیز کنید.
  • 1 هفته پیش از انجام دادن این روش، می بایست استفاده از مکمل‌های گیاهی، آسپرین و داروهای ضد التهاب را تحت نظر دکتر متخصص تان قطع کنید و به جای آن ها، از داروهای جایگزین مصرف کنید.
  • در صورتی که به برخی
  • اگر که شما به یکی از بیماری‌های زمینه‌ای از جمله فشار خون، دیابت و … مبتلا هستید، می بایست داروهایتان را سر موقع مصرف کنید تا بیماری تشدید نشود.
  • در روزی که قصد انجام جراحی لیفت شقیقه با نخ را دارید، باید با یکی از اقوام خود به کلینیک مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از لیفت شقیقه با نخ :

شما می بایست تا مدت یک روز به طور کامل استراحت کنید و صورت خود را تکان ندهید. اولین شب پس از انجام این جراحی، نباید به پهلوهایتام بخوابید. جهت کمتر شدن میزان درد و تورم، 1 هفته بعد جراحی، کمپرس سرد را روی ناحیه مورد نظر قرار دهید. طبق توصیه دکتر متخصص، تا دو هفته بعد از جراحی از مصرف قرص آسپرین اجتناب نمایید. تا مدت 18 روز بعد از لیفت کردن شقیقه، بخش مورد نظر را ماساژ ندهید و از اسکراب یا لایه بردار استفاده نکنید.

سعی کنید به مدت 12 ساعت بعد از جراحی صورت تان را شستشو ندهید و به طور مستقیم ناحیه شقیقه را لمس نکنید. انجام دادن فعالیت های روزانه ممنوع نیست، ولی باید سعی کنید تا به مدت 3 هفته از انجام فعالیت های سنگین و بلند کردن اجسام اجتناب نمایید. باید به مدت 2 روز از آرایش کردن مستقیم و زدن کرم بر روی شقیقه مستقیما خودداری کنید. به مدت 1 هفته پس از لیفت شقیقه، مایعات فراوان بنوشید و غذاهای نرم میل کنید.

چه کسانی کاندیدای مناسب لیفت با نخ شقیقه هستند؟

سعی کنید انتظارتان در مورد درمان واقع بینانه باشد. درست است که روش لیفت با نخ بی تردید تغییرات بسیار زیادی را در چهره ایجاد می کند، اما تنها چند میلی متر پوست صورت را بالا می برد، بنابراین نتایج درمان عادی تر از جراحی لیفت صورت است. لیفت شقیقه با نخ برای بیماران با چین و چروک های متوسط ​​تا خفیف تجویز می گردد.

افراد مناسب برای انجام لیفت باید 30 سال به بعد باشند. اگرچه بیماران با سن بالاتر از 55 سال هم می توانند جراحی لیفت صورت را انجام دهند. اگر که برخی از افراد دارای چین و چروک های عمیق نباشند، لیفت با نخ می تواند روشی جایگزین برای جراحی لیفت صورت در نظر گرفته شود، اما در صورت عمیق بودن خطوط نیاز به جراحی است.

لیفت در کلینیک و توسط یک پزشک ماهر با بی حسی انجام می شود. بسیاری از کسانی که از بیماری های مرتبط با بیشتر شدن سن مانند فشار خون بالا یا بیماری قلبی رنج می برند، می توانند از این روش درمان کمک بگیرند. در صورتی که شما دارای شرایط خاصی می باشید می بایست برای بررسی شرایط تان به پزشک خود اطلاع دهید.

کلام آخر

برای انجام این روش سعی کنید بهترین کلینیک و بهترین پزشک را انتخاب کنید و با آگاهی دست به انجام این روش بزنید. زیرا انتخاب یک پزشک مناسب برای انجام این روش می تواند کمک زیادی به شما کند و نتیجه مناسبی از این جراحی بگیرید. ما سعی کردیم در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با قیمت لیفت با نخ شقیقه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از این که تا انتهای این مطلب ما را یاری کردید، از شما بسیار متشکریم. نظرات و پیشنهادات خود را از طریق سایت آوینا کرج با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

mahtab

من مهتاب شهریاری هستم. 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا دارم و علاقه زیادی به تولید محتوا در زمینه پزشکی و سلامت دارم. امیدوارم با ارائه اطلاعات مفید و ارزشمند توانسته باشم به شما کمک کرده باشم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان (کلیک کنید)